Одна з найважливіших подій року, на яку з нетерпінням чекають усі представники сфери бізнесу. 15-ий рік поспіль «RІА Медіа» організовує та проводить конкурс «Народний бренд». Це – своєрідний тест, що визначає рівень довіри тернополян до тієї чи іншої фірми. Це – і хороший урок стійкості для місцевих підприємців, що стає гарним імпульсом для впровадження нових ідей у роботу.
У конкурсі немає жодної ноти фальші, адже експертами є прості жителі міста. Кожен тернополянин міг висловити свою думку щодо товарів та послуг, які продають чи надають у Файному. Споживачі обирали кращих виробників, віддавши за них свої голоси. «Ти обираєш – RІА нагороджує!» - незмінне гасло, яке супроводжує конкурс уже багато років поспіль. Нема псевдоекспертів та псевдопереможців – фірма стає лідером тільки тоді, коли вона виправдала сподівання та довіру тернополян.
Цьогоріч було 50 номінацій. Серед яких - дві нових: "Суші, бари" та "Таксі". Загалом, участь у "Народному Бренді" беруть 2192 компанії і лише 50 з них, отримали свої бажані нагороди. Голосування розпочалось 1 жовтня і тривало до 30 листопада. А оприлюднили результати голосів 2 грудня. Загалом у голосуванні взяло участь майже 15 тисяч тернополян.
Отож, результати голосування:
До слова, подарунок чекає і на користувачів, які проголосували у конкурсі "Народний бренд 2019": подорож для двох у Будапешт та Відень. Для того, щоб стати учасником розіграшу, потрібно було проголосувати на сайті brand.top20.ua не менше, ніж у 10-ти номінаціях, після завершення голосування зробити репост у соцмережах та не видаляти даний запис зі своєї сторінки до завершення церемонії нагородження. Переможця серед тих, хто проголосував, визначатимуть рандомно під час церемонії нагородження "Народний бренд 2019".
Хто отримає путівку, читайте згодом. Новина доповнюється.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер