Тернопіль переходить на електронні квитки у тролейбусах

Пасажири користуватимуться валідаторами для зняття коштів з їхніх електронних карток, а також для одержання квитка, який формуватиметься безпосередньо під час проїзду.
На квитку зазначатиметься номер транспортного засобу, номер маршруту та час оплати.
«Така практика дисциплінує, - зазначає керівник компанії-розробника системи ТзОВ «Системний зв’язок» Віталій Васильків. – За допомогою квитка, роздрукованого валідатором, можна буде прослідкувати, яке коло проїжджає пасажир, чи в тому транспортному засобі. Тобто скористатися ним багато разів буде просто неможливо. За аналогією проїзним квиткам існуватимуть транспортні карти. Їх плануємо створити за типом електронних гаманців. Проте у транспортних картах буде ліміт поїздок за місяць. Якщо коштів на такій картці буде недостатньо чи її заблокують, то оплату проїзду здійснити буде неможливо. Заблокована картка потрапить у чорний список».
«Існуватиме три види карток: звичайна – яку необхідно буде поповнювати, спеціальні - для студентів та учнів та соціальна для пільговиків. Пільговики, учні та студенти повинні мати при собі посвідчення, аби засвідчити право на пільгу та унеможливити передавання картки іншим, - зазначив міський голова Сергій Надал. – Ціна проїзду для тих, хто матиме картку, і для тих, хто її не матиме, відрізнятиметься. Бо якщо ми дотуємо «Тернопільелектротранс» з міського бюджету, то чому цими пільгами повинні користуватися громадяни не Тернополя».
Допоки в тернополян не буде карток, розрахуватися вони зможуть готівкою. При цьому кондуктор прикладатиме до валідатора свою картку і друкуватиме квиток пасажиру.
Запровадити картки планують настільки швидко, наскільки вдасться провести всі бюджетні розрахунки і тендерні процедури.
Введення карток дасть змогу контролювати кількість пасажирів, які платять повну ціну, та кількість пільговиків.
Ці чіткі дані дадуть інформацію про конкретні суми надходжень та змогу без додаткових розрахунків здійснювати компенсації за перевезення пільговиків, повідомили "20 хвилин" у прес-службі Тернопільської міськради.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
AnonymousПідтримую Вас повністю - фігня повна, а не місто. Так само, ця україна - це країна баранів, що все це терплять. А в тернополі ця лиса сволота - просто вже одуріває, бо незнає як має наїстися.
-
Anonymousприлад це не обладнання, суть не в моїй граматиці та придирання а в тім шо вам городяни впарюють те шо непотрібно а на те шо тре відводять руками, он поставили джпес на маршрутки вчора і ви бачите їх але в більшій половині маршруток його нема.... а ще після 21-00 систему відключають шоб ви небачили хто куда їде і зїжає з рейсу, і розказуй далі про новації від надалів і його міськради дармоїдної і злодійської і тіштися годиником на співучці за 20 тис євро
-
AnonymousПо манері спілкування одразу видно хто тут "слабий".. Я хоча й жодного слова про компостери не писав, та мені цікаво чому ці технічні засоби, якими ОБЛАДНУЮТЬ транспорт - не є обладнанням?
-
AnonymousНе вмієш нормально спілкуватись? Краще мовчи...