У «Дії» з’явиться функція скарг на держслужбовців

У «Дії» з’явиться функція скарг на держслужбовців

У застосунку прийматимуть звернення, визначатимуть відповідальне міністерство та автоматично передаватимуть скаргу відповідному керівнику.

Незабаром у застосунку «Дія» українці зможуть поскаржитися на недобросовісних державних службовців. Про це повідомляє Судово-юридична газета з посиланням на міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.

За його словами, нова функція дозволить залишати скарги як у текстовому, так і в голосовому форматі. Повідомлення напряму надходитимуть до міністра, відповідального за роботу конкретного відомства чи установи.

А ви б скористались такою послугою? Напишіть відповідь у коментарях.

Відео дня

Про те, що у мобільному застосунку незабаром з’явиться помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ, Федоров повідомляв ще раніше.

«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — казав він. 

Водночас, як вказали у Мінцифри, для партнерів, які хочуть інтегрувати сервіси Дії, уже працює ШІ-чатбот «Наталка».

З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди.

Читайте також:

В Дії запустили сертифікат неодруженого та неодруженої

Захисники й захисниці тепер мають пріоритет на шлюб онлайн через Дію 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (1)
  • Ihor Gordiyuk
    Вся ця псевдомакратія проста бюрократія при реальній диктатурі. І все це в один момент рухне!

keyboard_arrow_up