У «Дії» з’явиться функція скарг на держслужбовців

У застосунку прийматимуть звернення, визначатимуть відповідальне міністерство та автоматично передаватимуть скаргу відповідному керівнику.
Незабаром у застосунку «Дія» українці зможуть поскаржитися на недобросовісних державних службовців. Про це повідомляє Судово-юридична газета з посиланням на міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.
За його словами, нова функція дозволить залишати скарги як у текстовому, так і в голосовому форматі. Повідомлення напряму надходитимуть до міністра, відповідального за роботу конкретного відомства чи установи.
А ви б скористались такою послугою? Напишіть відповідь у коментарях.
Про те, що у мобільному застосунку незабаром з’явиться помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ, Федоров повідомляв ще раніше.
«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — казав він.
Водночас, як вказали у Мінцифри, для партнерів, які хочуть інтегрувати сервіси Дії, уже працює ШІ-чатбот «Наталка».
З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди.
Читайте також:
В Дії запустили сертифікат неодруженого та неодруженої
Захисники й захисниці тепер мають пріоритет на шлюб онлайн через Дію
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Ihor GordiyukВся ця псевдомакратія проста бюрократія при реальній диктатурі. І все це в один момент рухне!