Нова послуга, яку пропонують у Тернополі, - продаж квитків по телефону. Нею можуть скористатися ті, хто не мають часу стояти в черзі до каси чи не можуть зробити замовлення в інтернеті. Чи потрібно доплачувати, скільки квитків продадуть в одні руки та чи які гарантії є у пасажира, дізнавалися "20 хвилин".
На тернопільському вокзалі кажуть, що послуга швидка та зручна.
̶ Процедура не займе у вас багато часу. Замовивши квитки по телефону, пасажир точно гарантує собі місце, - розповідає завідуюча квитковою касою Любов Баталкіна. - Бронь на квиток не може перевищувати більше трьох діб. Спілкуючись із касиром, людина може обрати собі напрямок, час, вагон та місце.
Дана послуга є платною, вартує вона 40 гривень за 1 місце. Забрати квитки можна в касі №10, що розташована на другому поверсі вокзалу. Максимум можна замовити не більше дев'яти квитків в одні руки.
Чи активно тернополяни користуються новою послугою?
̶ Ми дуже довго розробляли цю систему і старалися усунути різні складнощі. Послуга з'явилася 2 лютого, і ми поки що не надавали їй широкого розголосу. Наразі продаємо по 11 квитків за день, звісно, це мало, але ми тільки почали працювати.
Молодь продовжує замовляти квитки через інтернет, додає пані Баталкіна.
Які дані потрібно вказувати при замовлені квитка по телефоні?
̶ Потрібно вказати лише свої імя та прізвище. Квиток потрібно викупити за добу перед поїздкою. Послуга розроблена так, що пасажир не може забронювати квитки в день поїздки. А у випадку, коли квиток був замовлений на завтрашній день, його потрібно викупити вже сьогодні.
А ви пробували робити замовлення по телефону? Діліться думками у коментарях.
Автор Федір ВОСІНСЬКИЙ
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 37 від 11 вересня 2024
Читати номер
Люба Баталкіна
Andrew Bamovskiy
John Bonny reply Andrew Bamovskiy
Люба Баталкіна reply Andrew Bamovskiy
Yuriy Hrytsyshyn
Boris Grom