До 20 грудня продаватимуть квитки на основні напрямки. По пасажиропотоку буде видно, чи будуть призначати додаткові поїзди на популярні маршрути, розповіла начальник сектору пасажироперевезення Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Сапрун.
Крім того, вона наголосила, що з 9 грудня діятиме новий графік руху поїздів, розроблений на 2018/2019 рр., тож варто звернути на це увагу.
- Наразі всі пасажири їдуть згідно зі старим графіком. А з наступного тижня уже будуть зміни. На інформаційному табло у вокзалі можна буде ознайомитися з новими годинами курсування поїздів. Інформація буде розміщена і на офіційному сайті «Укрзалізниці», - пояснює вона. – Пасажири матимуть у своїх квитках уже новий час відправлення та прибуття, тож можуть бути спокійні – електронна система все врахувала!
Наразі відомо про відміну двох поїздів: №13/14 Солотвино-Київ та №133/134 Івано-Франківськ-Миколаїв.
Повертаючись до передсвяткового ажіотажу, «Укрзалізниця» повідомила, що за 4 грудня компанія оформила рекордну кількість квитків – 244 тис. у пасажирських поїздах, зокрема 148 тис. (61%) - через інтернет, що є абсолютним рекордом. Попередній максимум - 176 тис. квитків - було досягнуто влітку 2018 року, тоді як в середньому за добу оформляється близько 149 тис. місць, з яких 52% - через інтернет.
Через кількаразове збільшення навантаження на систему «Укрзалізниця» обмежувала онлайн-систему продажу квитків. Тому не всі мали змогу дистанційно придбати проїзні документи. Хоча на офіційному сайті компанії йдеться, що роботу вже відновили, сайт і надалі працює із перебоями. Це перевірила журналіст «20 хвилин». Спроби придбати квиток через інтернет на 2 січня виявилися марними – «сервіс тимчасово недоступний». Про порушення в роботі електронної системи продажу розповідає і завідувач квиткової каси Любов Баталкіна.
- Перед святами ми завжди спостерігаємо зростання попиту, - каже вона. – Нині онлайн-система працює з перебоями, тому люди утворюють довгі черги під касами.
До слова, 4 грудня частина пасажирів, які купували квитки онлайн, навіть після здійснення оплати не отримали їх через проблеми з роботою сервісу. Втім, 5 грудня «Укрзалізниця» мала відправити їх клієнтам.
- Ті, хто здійснили оплату до 19-ї години, транзакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження операції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів, - про це йдеться в офіційному повідомленні компанії.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 8 від 19 лютого 2025
Читати номер
Людмила Вронська