Як ефективно працювати з рекламою у соцмережах, розповів тернополянам відомий SMM-спеціаліст

Як ефективно працювати з рекламою у соцмережах, розповів тернополянам відомий SMM-спеціаліст

Вперше у Тернополі виступив один з кращих експертів України з SMM Сергій Щербаков. Його майстер-клас відбувся сьогодні, 3 листопада.

На майстер-клас прийшли SMM-спеціалісти, підприємці, які вже професійно займаються просуванням свого бізнесу, маркетологи, PR-спеціалісти та всі ті, хто хоче розібратися з налаштуванням реклами у Facebook/Instagram.

Як ефективно працювати з рекламою у соцмережах, розповів тернополянам відомий SMM-спеціаліст, фото №1 на сайті 20minut.ua

Мар’яна Польова, наприклад, прийшла відвідати цей майстер-клас, щоб навчитись ефективно і недорого просувати свій бізнес. Жінка продає саджанці троянд в Інтернет-магазині.

Відео дня

- Цільова аудиторія мого бізнесу садівники від 30-ти років, тому на мою думку, реклама у соціальних мереж була б ефективною, - каже пані Мар’яна.

Як ефективно працювати з рекламою у соцмережах, розповів тернополянам відомий SMM-спеціаліст, фото №2 на сайті 20minut.ua

Спікер з великим досвідом роботи у SMM-діяльності Сергій Щербаков на практиці пояснював усі незрозумілі моменти в рекламі, аби кожен вийшов з тренінгу з новим багажем знань.

Як ефективно працювати з рекламою у соцмережах, розповів тернополянам відомий SMM-спеціаліст, фото №3 на сайті 20minut.ua

- Після мого майстер-класу люди зрозуміють, що таке взагалі соціальні мережі і як вони працюють,- каже спікер. - Відповідно їхня реклама буде ефективнішою.

Експерт розповів, як з допомогою налаштування реклами в таких соціальних мережах, як  Facebook/Instagram, закликати клієнтів  і робити це дешевше та швидше.

- Соціальні мережі зараз активно працюють, і тому з них можна отримувати більший попит за порівняно невеликі кошти, - розповідає пан Щербаков. -  За допомогою такої реклами можна отримувати підписників в свої спільноти, збільшувати трафік на сайт чи блог, добиватися великих охоплень для публікацій та приводити користувачів в конкретні місця офлайн.

Але, як зазначив пан Щербаков, перед тим, як починати працювати в соціальних мережах, варто розібратись із самою пропозицією, вивчити цільову аудиторію,  вивчити ринок конкурентів, і аж тоді вибирати соціальну мережу, в якій буде здійснюватись реклама.

Зазначимо, Сергій Щербаков виконав більше 120 проектів у соцмережах для різних бізнесів, він автор книг «Партизанський маркетинг в соціальних мережах. Інструкція з експлуатації SMM-менеджера» та «Бізнес, який потрапив в шторм. Як перемогти кризу».

Як ефективно працювати з рекламою у соцмережах, розповів тернополянам відомий SMM-спеціаліст, фото №4 на сайті 20minut.ua

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (1)

keyboard_arrow_up