Як подати звернення, запит чи лист у міську раду через «е-Тернопіль» — інструкція

Як подати звернення, запит чи лист у міську раду через «е-Тернопіль» — інструкція

Подати звернення, запит чи лист до Тернопільської міської ради можна завдяки новому функціоналу «е-Тернопіль. Портал мешканця». 

Про це повідомили в Тернопільській міській раді.

Для того, щоб надіслати документ до міської ради, вам потрібно зайти на «е-Тернопіль. Портал мешканця» та виконати наступні кроки:

  • Авторизуватися на порталі через Bank ID або електронний ключ.
  • Обрати розділ «Е-приймальня» та визначити, який тип документа хочете подати: лист, звернення чи запит.
  • Заповнити форму, перевірити та підписати її, а потім відправити.

Слідкувати за статусом вашої заявки можна в особистому кабінеті або через мобільний додаток «е-Тернопіль».

Відео дня

Відповідь надійде на «е-Тернопіль. Портал мешканця», де ви зможете її переглянути або роздрукувати прямо з порталу.

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, які сервіси доступні в застосунку «е-Тернопіль», зокрема щодо сплати за комуналку.

 

Читайте також:

У застосунку «е-Тернопіль» з'явилися нові можливості

«Файну карту» можна додати у застосунок «е-Тернопіль» — що це дасть

Передати показники та сплатити за комуналку у додатку «е-Тернопіль» можуть жителі усієї Тернопільщини

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up