Як подати звернення, запит чи лист у міську раду через «е-Тернопіль» — інструкція

Подати звернення, запит чи лист до Тернопільської міської ради можна завдяки новому функціоналу «е-Тернопіль. Портал мешканця».
Про це повідомили в Тернопільській міській раді.
Для того, щоб надіслати документ до міської ради, вам потрібно зайти на «е-Тернопіль. Портал мешканця» та виконати наступні кроки:
- Авторизуватися на порталі через Bank ID або електронний ключ.
- Обрати розділ «Е-приймальня» та визначити, який тип документа хочете подати: лист, звернення чи запит.
- Заповнити форму, перевірити та підписати її, а потім відправити.
Слідкувати за статусом вашої заявки можна в особистому кабінеті або через мобільний додаток «е-Тернопіль».
Відповідь надійде на «е-Тернопіль. Портал мешканця», де ви зможете її переглянути або роздрукувати прямо з порталу.
Читайте також:
У застосунку «е-Тернопіль» з'явилися нові можливості
«Файну карту» можна додати у застосунок «е-Тернопіль» — що це дасть
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.