Як попередньо повідомляли в міській раді, перекривати міста мають 2 травня. Розпочнуть демонтаж частини аварійного Гаївського мосту, яка введе від вул. Довженка до Гайової. Вартість повного демонтажу аварійної ділянки та будівництва нової прогонної будови мосту складає 45 млн грн. Уся вартість робіт з реконструкції шляхопроводу та підходів складає 205,476 млн грн. Про висновки комісії та фінансування ми писали в попередньому номері “RIA плюс” у статті "Перекриють частину Гаївського мосту".
За добу через Гаївський міст проїжджає 27 605 автомобілів: 2960 важких багатотоннажних вантажних авто, 18859 легкових, 2090 автобусів та 3696 легких вантажних авто. Такі розрахунки подає Тернопільський відділ комплексного проектування ДП “Укрдіпродор”. Згідно із даними “Львівської залізниці”, за добу під цим мостом проїжджає 28 пар пасажирських, 16 пар вантажних та 4 пари приміських потягів.
В міській раді кажуть, що питання ремонту мосту – проблема державного значення, оскільки ним користується орієнтовно лише 30% тернополян. Решта - транзитний рух.
Гаївський міст визнали аварійним у 2016-ому. Відтоді там обмежений рух транспорту вагою понад 8 тонн. Але вантажівки всеодно їздять через міст. Тому, щоб заборонити проїзд великовагового транспорту, при в’їзді та виїзді з мосту встановлять висотні конструкції для обмеження руху та додаткові камери відеоспостереження.
Відповідно до розробленої схеми перекриття руху, об’їжджати вказану ділянку водії вантажівок зможуть по об’їзній трасі, яка проходить неподалік ТРЦ “Подоляни” через Львівську трасу, а також вулицями Микулинецькою та Гайовою.
Легковий транспорт зможе їхати через іншу частину мосту, яку зроблять із двостороннім рухом.
А поки в місті відремонтували “Горбатий міст” та вулицю Гайову, щоб покращити умови пересування містом під час ремонту “Гаївського” мосту.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер