Водії стали свідками того, як в ями з водою дорожники засипали холодний асфальт у Залізцях.
Про це повідомив громадський активіст Михайло Іваненко.
Є вказівка: ями закидати асфальтом
Біля дорожників почали зупинятись водії. Розмова з майстрами здебільшого відбувалась на підвищених тонах. Бо з-під коліс вилітало все щойно засипане, і все летіло на лобове скло машин, які їхали позаду, пригадує активіст.
За роз’ясненнями ми звернулись до Служби автодоріг в області.
Нищать дороги температура і фури
Різкі перепади температури з «+»˚С на «-»˚С , надмірна вологість та перевантаження проїжджої частини призводять до передчасного руйнування автошляхів, стверджують у дорожній службі. Саме тому вчасна ліквідація аварійної ямковості дозволяє попередити утворення вибоїн та подальше руйнування дорожнього покриття. А основне – це забезпечить безпечний рух транспорту та зменшить аварійність на автошляхах області.
Узимку дорожнє покриття найбільше страждає від впливу погоди, стверджує перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Володимир Хемій. Лише за останній тиждень мороз змінювався плюсовою температурою кілька разів. Нерідко спостерігається і значна різниця між температурою повітря удень та вночі. При таких різких перепадах знижується жорсткість дорожнього одягу. Вона одразу тягне за собою утворення тріщин.
Серйозно на стан доріг впливає і перевантаженість, каже Володимир Хемій.
Більшість доріг Тернопільщини були побудовані в 70 – 80 роках минулого століття. При цьому передбачалася експлуатація значно меншою кількістю транспорту, ніж є зараз.
Кожна десята фура - перевантажена
Сучасні багатотоннажні вантажівки були для радянських дорожників фантастикою, тож ніхто не міг врахувати вплив на дороги такого типу машин.
Цього року в області працювали два сучасних габаритно-вагові комплекси. Результати спільних перевірок Служби автомобільних доріг, Укртрансбезпеки та поліції невтішні.
- Кожна десята фура на дорогах Тернопільщини перевантажена в середньому на 5-8 тонн, а бувають і такі випадки, що перевантаження сягає майже удвічі, - зазначив Володимир Хемій.
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області максимально оперативно реагує на випадки утворення ямковості на дорогах. В зв’язку з обмеженими фінансовими ресурсами, не завжди вдається капітально відремонтувати пошкоджену ділянку дороги. Тому подекуди застосовується ямковий ремонт. У зимовий період технологія не дозволяє здійснювати його гарячим матеріалами, тому застосовується аварійний ремонт холодним асфальтобетоном.
Думка експерта
Що таке ямковий ремонт і навіщо він?
Про ремонт доріг узимку розповів радник начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області
Петро Вільчинський.
Холодну асфальтобетонну суміш готуємо на бітумах із адгезійними добавками, які дозволяють проводити ремонт пошкодженої ділянки дороги при температурі від «5» до «-5» градусів за Цельсієм.
Такі суміші за 10-15 годин до використання у кількості необхідній для виконання робіт витримуємо при температурі не меншій 15 градусів. Для зручності розфасовуємо їх у мішки по 30-50 кг. Перед укладанням суміші холодного асфальтобетону здійснюємо висушування та нагрів місця ремонту.
Там де струменевий метод не буде ефективним, використовуємо гарячий асфальтобетон: спочатку проводимо фрезерування покриття потім обробляємо спецемульсією після чого вкладаємо гарячий асфальтобетон і пускаємо каток.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 36 від 4 вересня 2024
Читати номер
Анонім
Герасимчук Ростислав
Олег
Як так, як так, виро..ки???
Пане Хемій, скільки можна вішати лапшу на вуха?
Погода впливає на стан дорожнього покриття, але лише у випадку порушення технології його укладення!!
Скажете "не технологія, а такі матеріали" - ви ж такі закупили.
Дорожники, ви ж самі їздите, по цих "дорогах" невже вам не гидко самим від себе? Стільки красти, так робити...
Скільки автомобілісти платять податків?
Скільки коштує 1км2 ямкового ремонту?
Скільки коштує 1км нового дорожнього полотна, за європейськими технологіями, яке буде лежати роками? - пошуковики вам в поміч
Про ямковий ремонт ще в 2014 році ТСН зробили сюжет
https://www.youtube.com/watch?v=oH3oSAirdOY
Не дають вам коштів, припустимо, але вже як дають, то де вони розчиняються - це вже до вас питання!
Фури? Ставсте ваги, штрафуйте (нова поліція чи як там) - от вам і гроші на нормальні дороги, не ваша компетенція - ініціюйте, хай ставлять ті, хто її має.
Журналісти, ця тема не на один коментар, не на одну статтю, ворушіть цю тему
Anonymous reply Олег
Дата последней корректировки документа: 01.01.1970