Партнер рубрики Події

З яких джерел українці отримують новини найчастіше і яка мережа є найпопулярнішою?

З яких джерел українці отримують новини найчастіше і яка мережа є найпопулярнішою?

Як джерело інформації, 66% українців обирають Telegram, 61% — YouTube, 58% — Facebook, показали дослідження

Понад 4, 74 млрд осіб у всьому світі користуються соціальними мережами. У 2022 році кількість користувачів у соціальних мережах збільшилась на 4,2%, повідомили журналістів у «Школі ефективних медіа», організованій Українським кризовим медіацентром в рамках Програми DOBRE.

Понад 75% населення світу віком 13+ користуються соціальними мережами, зазначили експерти, посилаючись на результати досліджень. Та додали, що, станом на липень 2022 року, соцмережами користувалися близько 76,6% українців.

Відео дня

Повномасштабне вторгнення призвело до того, що багато українців почали використовувати соцмережі як джерело інформації. Найпопулярнішим для цього виявився Telegram – його обирало 66% користувачів. Друге та третє місце за інформативністю зайняли YouTube (61%) та Facebook (58%).

Сьогодні в YouTube зареєстровано понад 28 млн українських користувачів, в Instagram – понад 16,1 млн, у Facebook – 15,45 млн. TikTok має більше ніж 10,55 млн українських користувачів. Помітно менше користувачів має соцмережа для пошуку роботи LinkedIn. На початку 2022 року у ній мали акаунти близько 3.6 мільйонів українців. 

 

З яких джерел українці отримують суспільно-політичні новини найчастіше?

Телеграм  — головний канал отримання новин. Основна перевага — оперативність. Задовольняє відразу дві функції — спілкування з близькими та отримання інформації.

Фейсбук  — частіше використовується для ознайомлення із ставленням до тієї чи тієї новини.

Інстаграм — із початком повномасштабного вторгнення різко змінився з розважальної соціальної мережі на новинну, а також став місцем вираження громадянської позиції.

Вайбер — месенджер для спілкування, проте є і новинні групи.

Ютуб — використовується замість ТБ та для пошуку відео на підтвердження новини, яка викликала зацікавленість, для перегляду блогерів, показало дослідження медіа споживання Internews, 2022 р.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up