Це зробили під час засідання оргкомітету, створеного для визначення цього логотипу.
- Загалом на конкурс подали 31 роботу, - каже начальник облуправління розвитку туристичної інфраструктури Назар Яворський. - Відтак для другого туру конкурсу обрали три.
Та один із учасників зняв свою роботу і оргкомітет обирав кращу із двох робіт. Зрештою, переможцем у конкурсі після годинної дискусії стала робота 35-річного тернополянина Юрія Козоріза.
- Я - практикуючий турист уже 20 років і знав, що втілити у логотипі, - розповідає сам автор. - Тож сів і за 30 хвилин створив. Потім допрацьовував.
Пан Козоріз працює на "АРС кераміці", є рекламником, дизайнером, стокером, ілюстратором. Свою любов до Тернопілля розпочинав із мандрів Медоборами у 15-16-річному віці. Далі був Дністровський каньйон.
- Власне, Дністровський каньйон, і люблю найбільше, - продовжує автор логотипу.
Наступним етапом буде вибір кращого гасла для логотипу. До цієї роботи також зможуть долучитися усі охочі через сторінку у Facebook "Тернопільщина туристична".
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер