Тернопільська область отримала туристичний логотип

Тернопільська область отримала туристичний логотип
Тернопільська область, туризм, логотип
Туристичний логотип Тернопільської області визначили 16 березня 2015 року.

Це зробили під час засідання оргкомітету, створеного для визначення цього логотипу.

- Загалом на конкурс подали 31 роботу, - каже начальник облуправління розвитку туристичної інфраструктури Назар Яворський. - Відтак для другого туру конкурсу обрали три.

Та один із учасників зняв свою роботу і оргкомітет обирав кращу із двох робіт. Зрештою, переможцем у конкурсі після годинної дискусії стала робота 35-річного тернополянина Юрія Козоріза.

Тернопільська область отримала туристичний логотип, фото №1 на сайті 20minut.ua

- Я - практикуючий турист уже 20 років і знав, що втілити у логотипі, - розповідає сам автор. - Тож сів і за 30 хвилин створив. Потім допрацьовував.

Пан Козоріз працює на "АРС кераміці", є рекламником, дизайнером, стокером, ілюстратором. Свою любов до Тернопілля розпочинав із мандрів Медоборами у 15-16-річному віці. Далі був Дністровський каньйон.

- Власне, Дністровський каньйон, і люблю найбільше, - продовжує автор логотипу.
Тернопільська область отримала туристичний логотип, фото №2 на сайті 20minut.ua

Наступним етапом буде вибір кращого гасла для логотипу. До цієї роботи також зможуть долучитися усі охочі через сторінку у Facebook "Тернопільщина туристична".

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (4)
  • Анонім
    Схоже ми назавжди застряли в 90-х ((
  • Анонім
    Я - проти! Де відображення неперевершених ям і вибоїн на туристичних автошляхах? Це не логотип! Це повна омана!
  • Анонім
    непогано
  • Анонім
    Гарне лого. Не порівняти з тим що затвердили для Тернополя.

keyboard_arrow_up