«Прийшла пуста коробка»: історії людей, що поштою отримали пошкодженні посилки . Як діяти?

«Прийшла пуста коробка»: історії людей, що поштою отримали пошкодженні посилки . Як діяти?

Скарги не недобросовісну роботу працівників пошти редакція "20 хвилин" отримує періодично. Чи пропадали посилки, або ж їхній вміст був порожнім чи на пакуванні були сліди відкриття, ми запитали це у тернополян. А також поцікавилися у компаніях, як вони гарантують безпечне транспортування речей.

«Роздерли збоку посилку та вкрали телефони»

Тернополянин Володимир розповів про ситуацію з втратою частини посилки, що сталася в одному з відділень «Укрпошти».

─ Прийшла посилка, роздерта збоку.  Ніколи не мав звички перевіряти посилки ще на пошті, але того разу відкрив та подивився причину, ─ каже пан Володимир. ─ Побачив, що телефонів, які мені передали, немає, а є лише навушники від них і зарядки.

Володимир повідомив про пропажу телефону працівників пошти, але ті сказали, що нічого не знають. Коли вони переважили посилку, виявилося, що не вистачає 250-300 грамів від початкової ваги.

Відео дня

Він викликав поліцію, але правоохоронці пояснили йому, що навіть якщо це працівники вкрали телефони, то довести це буде важко.

─ Після цих слів я пішов ще раз на пошту. Там склали акт про нестачу ваги і речей в посилці. Але  я не зміг заповнити пункт, де потрібно вказати вагу, тому що в моїй посилці цей пункт прописаний в фунтах, а в акті ─ грами, ─ розповідає Володимир. ─  На пошті сказали, що переводити вагу в грами вони не мають права, тому що на етикетці посилки мали писати саме грами, а не фунти. Через два тижні мала бути відповідь від «Укрпошти», але її не було.

«Вкрали вміст коробки на понад дві тисячі гривень»

Вікторія працює у великій компанії з офісами в Тернополі та Києві. Декілька років тому під час підготовки до одного зі свят з Тернополя «Новою Поштою» вона відправила дві коробки з солодощами.

─ Мій колега, який мав в Києві забрати ці посилки повідомив, що одна з них виявилася дуже легкою, а коли він повернув її іншою стороною, то побачив, що коробка розірвана та пуста ─ каже Вікторія. ─ Проблема була навіть не в тому, що ми втратили певну суму грошей, а в тому, що вміст посилок мав велике значення на той момент.

Такою виявив посилку колега пані Вікторії

Пані Вікторія зверталася в службу «Нової Пошти». Працівники служби прослідкували через камери відеоспостереження та підтвердили, що вантаж дійсно прибув до Києва, але  на центральному складі його вкрали. Хто це зробив, Вікторія не знає.

 Для того аби відшкодувати вантаж їй запропонували написати заяву.

─ На «Новій Пошті» сказали, що дійсно відбулася крадіжка, але ж мені від цього не легше. Можливо, вони покарали би винуватого працівника, однак для цього я мала би написати заяву і в судовому порядку ми розбиралися б. Заяву я не писала, - каже вона.

«Відшкодуємо посилку за оціночною вартістю»

Керівник Тернопільської дирекції «Укрпошти» Любов Гринчишин радить відправникам зберігати квитанцію.

─ Якщо дійсно стався такий випадок, коли посилка не прийшла або прийшла пошкоджена, варто звернутися до відділення в якому її відправляли, ─ каже пані Любов. ─ Якщо з нашої вини стався такий прикрий випадок, то ми його відшкодовуємо за оціночною вартістю. Кожен випадок ми вивчаємо в індивідуальному порядку, тому що ми налаштовані на те, щоби кожна посилку одержувач отримав в якісному вигляді. Ми працюємо над якістю доставки. Сьогодні 97 відсотків посилок «Укрпоштою» до отримувачів доставляють вчасно.

Любов Гринчишин пояснила, що є ряд причин, які впливають на якість відправлення. Відправнику варто потурбуватися про якість пакування посилки. За бажанням він може придбати картонні коробки у відділені пошти.  Якщо товар крихкий чи ламкий, варто зазначити про це перед відправленням.

Як пошкодженні посилки відшкодовують в «Новій Пошті»?

8 травня ми звернулися до прессекретаря «Нової Пошти» Оксани Тарасенко з проханням пояснити, як відшкодовують  ушкодженні посилки в цій компанії. Пані Оксана попросила всі питання надіслати їй на електронну пошту. Станом на 11 травня відповіді немає.

Однак на офіційній сторінці «Нової Пошти» в соціальній мережі Facebook з'явився пост з поясненням, що в компанії також не люблять, коли посилки пошкоджуються та працюють над зменшенням таких випадків.

У пості написали про зміни в роботі «Нової Пошти». Тепер посилки, вагою понад 30 кг або довжиною понад 120 см, у вантажних відділеннях пакують співробітники їхнього стратегічного партнера. Співробітник стратегічного партнера пакуватиме цей вантаж і гарантує його цілісність в процесі транспортування.

На офіційному сайті компанії є розділ, де пояснюється, як пошкоджені посилки відшкодовують. За втрачений вантаж відшкодовують 100 відсотків оголошеної вартості, а за частково втрачений чи пошкоджений ─ певний відсоток від оголошеної вартості посилки, залежно від ситуації.

Відкривайте посилку при працівникові пошти

Юрист Ростислав Небельський радить перевіряти посилки одразу у відділенні пошти. Якщо ви виявили пошкоджену посилку, одразу повідомте про це.

─ Якщо ви вже на етапі отримання посилки помітили, що її упакування пошкоджене, попросіть відкрити її при уповноваженому працівнику пошти. Ушкодження пакування не завжди означає, що зміст також пошкоджений, ─ каже юрист. ─ Якщо вас грубо ігнорують та не хочуть слухати, зверніться до Держпродспоживслужби та повідомте про порушення прав споживачів.

Якщо відправник передає цінну річ, але занижує її реальну вартість, щоби менше оплатити при пересилці, то отримувач дійсно ризикує повернути неповну компенсацію за посилку, впевнений юрист.

А вам приходили пусті чи пошкоджені посилки? Діліться своїми історіями в коментарях.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (9)
  • Iryna Rura

    На Укрпошті розпанахали (Житомир) посилку з Чехії. Недорахуватися деяких продуктів та косметики. По тих товарах, що залишились, розворотили упаковку, шампуні (запаковані в про ударну плівку!) порозкривали й не закрили - вся рідина виллялась на залишені продукти - мабуть гроші шукали й образились, що не знайшли)
  • Ольга

    якщо хтось може допомогти, дайте видповидь, 0662053052, оциночна вартисть 20 грн, гнма сенсу, мени потрибен товар, це бу ццинный подарунок, вибачте за помилкт
  • Ольга

    вкрали серебро.ю було багато колець, цепочок, сережки,, прийшла пуста коробка
  • Ivanka

    Замовляла з Китаю вісім акумуляторів, прийшло чотири штуки. Було легко намацатии через упаковку, посилку зразу переважили, ваги не хватало, потім звернули увагу на полоску скотчу, яка була наклеїна на світло булол видно розріз. Працівники Укрпошти довго комусь дзвонили і казали забирати мені посилку, але я її не взяла, довго ходила до них (майже місяць), але нічого нового не почула. Через місяць забрала свої чотири акумулятори замість восьми, на тому усе і закінчилось. У мене  склалось враження, що для Укрпошти то нормальна ситуація

keyboard_arrow_up