Журналісти відвідали декілька перукарень та барбершопів Тернополя, однак не у всіх хотіли розповідати про роботу в період карантину.
У барбершопі Frisor розповіли, що стараються дотримуватися маскового режиму. У працівників є маски, а за потребою ними можуть забезпечити і клієнтів. Адміністратор просить продезінфікувати руки та питає відвідувачів про їх загальний стан. Також в закладі є безконтактний термометр.
─ Наш заклад виконує всі норми. При вході та на кожному столі майстра є засоби дезінфекції, ─ розповідає барбер Андрій.
Він пояснив, що час на послугу їм довелося збільшити, аби після кожної стрижки майстер мав час простерилізувати весь свій особистий інструмент та навіть крісло. Барбер запевнив, що ціни не змінилися.
У перші два дні відвідувачів було дійсно дуже багато, розповідає Андрій. Він пояснив, що клієнти, яким вони надають послуги, мають бути в масках. Але коли барбери стрижуть бороду, то маску доводиться знімати.
─ Я вважаю, що наш заклад вписується у всі санітарні норми, тому що згідно з постановою Кабміну, на 10 метрів квадратних має перебувати одна особа. Площа нашого закладу – 96 метрів квадратних, з яких торгова зона – 60 метрів квадратних, а робочих місць ─ п'ять, ─ говорить Андрій. ─ Відстань між клієнтами більша, ніж півтора метра, тому ми працюємо на повну потужність.
Режим роботи в перукарні «Імперія краси» не змінився, однак клієнтів стало набагато більше, розповіла перукарка Анна. Перші три дні роботи в цьому закладі були дуже насиченими.
─ Клієнти, яких ми стрижемо, завжди перебувають у масках. І самі перукарі стрижуть тільки в масках та рукавицях, - говорить Анна. ─ Після кожного відвідувача всі інструменти та поверхні ми обробляємо спеціальним розчином.
Якщо є вільний час, то клієнтів у цьому закладі стрижуть не тільки за записом. Після карантину ціни не змінилися. Всередині приміщення чекати може тільки одна людина, а решта ─ на дворі.
─ Люди й самі стараються дотримуватися всіх санітарних норм. Наші відвідувачі з розумінням поставилися до всіх обмежень, - каже жінка.
Адміністратор барбершопу Inspire Дарія розповіла, що в закладі вжили всіх заходів для безпеки працівників та клієнтів. Перукарі працюють в масках та рукавичках, а відстань між робочими місцями збільшили за рахунок зменшення кількості працівників на зміні.
─ Ціни на наші послуги не змінилися. Кожну годину ми робимо вологе прибирання, ─ говорить Дарія. ─ Наші відвідувачі знаходяться в масках. Якщо майстер робить стрижку бороди, то клієнта просять ненадовго зняти маску.
Адміністратор розповіла, що відвідувачів просять приходити самим, аби не утворювати скупчення людей. Клієнтів в барбершопі Inspire стрижуть тільки за попереднім записом.
Ціна на послуги після виходу з карантину не змінилися, запевнила і працівниця барбершопу Bull dog Ольга. Клієнтів вони обслуговують також лише за попереднім записом, аби вони не чекали в чергах.
─ Ми робимо більші перерви між клієнтами, аби встигнути краще все продезінфікувати, ─ говорить барбер Ольга. ─ Після кожного клієнта обробляємо поверхні, крісла та інструменти. Якщо попереднього запису зранку немає, то ми виходимо на роботу дещо пізніше.
Барбер розповіла, що ціни після виходу з карантину в їх закладі не змінилися. Працівників на зміні працює менше, це зробили для того, щоб збільшити відстань між кріслами. У закладі запевняють, що дотримуються всіх санітарних умов.
─ Рукавички ми змінюємо після кожного клієнта, маски маємо багаторазові. Відвідувачів ми попереджаємо про обов'язкову наявність у них масок та рукавичок, але також для них ми вже маємо рукавички при вході, ─ говорить Ольга. ─ Кількість клієнтів не збільшилася.
Наразі тут не надають послугу з гоління бороди, каже барбер. Клієнт обов'язково повинен сидіти в масці.
Ольга розповіла, що надіється на свідомість людей. Каже, що при найменших ознаках ГРВІ вони (працівники) не будуть наражати на небезпеку інших і сидітимуть вдома. Вона вірить, що після закінчення карантину колектив у барбершопі «Bull dog» збільшиться, а працювати стане легше.
А як ви вважаєте, чи не зарано відкрили перукарні та барбершопи міста? Чи достатньо захищені працівники та клієнти? Діліться своїми думками в коментарях.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер