– 28 вересня відбулася зустріч з начальником місцевого ЖЕКу Олегом Лемегою, – пояснює мешканка будинку. – Нам звітували за зроблену роботу: заміна обладнання, заміна патронів, очищення горища, але нічого цього не відбулося.
За словами жінки, мешканцям будинку повідомили про нестачу коштів. Коли мешканці звертаються щодо тої чи іншої проблеми з будинком і просять її усунути, в ЖЕКу їм обіцяють все зробити, але роблять це частково чи взагалі не роблять.
– Наші гроші списуються, а робота не виконується, – додає пані Ірина. – Нам не відзвітували про те, скільки коштів витратили на виконання робіт. Сказали, що це може надати тільки бухгалтерія.
Жінка пояснює, що люди, хоч і не всі, але сплачують щомісячно кошти на благоустрій будинку.
– Нещодавно в будинку зробили ремонт сходів, залили бетоном, а він вже тріскає, – бідкається жінка. – Ремонт навіть якщо проводять, то він неякісний. Писали заяву на чищення горища, але робіт також не зробили.
На думку пані Ірини, мешканці будинку могли б створити ОСББ, але для цього потрібно, щоб ЖЕК ліквідував заборгованість перед ними.
– Таке неналежне виконання обов'язків від ЖЕКу триває декілька років. Мешканці квартир щомісячно сплачують з двокімнатної квартири 170 гривень, а з трикімнатної 217 гривень. В будинку 50 квартир половина з них трикімнатні, інша половина двокімнатні.
Майстриня дільниці комунального підприємства на балансі якого і є будинок на вулиці Тролейбусна, 15 Алла Пасічник пояснила, що побажання мешканців щодо будинку в комунальному підприємстві реєструють та виконують.
– Ми їх просто зобов'язані зробити, – пояснює майстриня. – Вчора відбулася зустріч з мешканцями цього будинку. Замість діалогу вони перевели все в крики. І тільки під кінець зустрічі в нас відбувся діалог.
Більше того, пані Пасічник розповіла, що по будинку існує борг за оплатою в ЖЕК. Станом на перше вересня ця сума склала близько 23 000 гривень, 28 вересня – 15 500 гривень.
– На обслуговуванні комунального підприємства є не тільки їх будинок, але ми стараємося в максимально короткі терміни усунути всі недоліки та скарги від мешканців, - додає Алла Пасічник.
Обраховуванням коштів займаються в бухгалтерії і працівники ЖЕКу готові надати звітність за витратами мешканцями будинку, але для цього їм варто звертатися в бухгалтерію комунального підприємства.
Директор підприємства, що обслуговує будинок Олег Лемега пояснив, що він готовий через діалог дійти згоди з мешканцями будинку на Тролейбусній.
– Щодо звітності я їм пояснив на зборах 28 вересня, що наша економістка розрахувалася з роботою через сімейні причини, а другий економіст вийде на роботу через тиждень. Я готовий показати звітність.
Також директор розповів, що потрібно зробити відповідний кошторис для будинку, аби там провести ремонтні роботи, адже будівля доволі стара, збудована ще в 1985 році. Якщо мешканці погодяться, ЖЕК зробить ремонт, але на це потрібні кошти, які не всі мешканці будинку сплачують справно.
– Мешканцям треба самоорганізуватися, обрати з кожного під'їзду відповідальну людину, аби не було суперечок, щодо того, що в одному під'їзді зробили більше робіт, а в іншому менше, – додає директор. – Мешканці сказали, що не хочуть створювати ОСББ.
А як вважаєте ви, як потрібно діяти мешканцям будинку на вулиці Тролейбусна,15? Діліться своїми думками в коментарях.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер