Райський відпочинок на екзотичному острові перетворився на пекло: через помилку української авіакомпанії тернополяни пропустили свій літак, і вже більше доби застрягли в аеропору Бориспіль. І вирішувати помилку в авіакомпанії поки ніхто не збирається.
Тернополянин Руслан Савчишин планував відсвяткувати Різдво з друзями та дітьми на острові Кюрасао, що в Карибському морі. Однак навіть не підозрював, що відпочинок перетвориться на пекло через халатність авіакомпанії МАУ.
- Цей острів належить до Королівства Нідерландів, яке є частиною Шенгену. Знаючи це і будучи повністю впевненими, що нам не потрібно жодної додаткової візи та біометричних паспортів, ми, семеро чоловік, прибули в Бориспіль 5 січня в 7:30 - лишалось 2 год до рейсу. Працівниця аеропорту сказала, що ми не можемо летіти без візи, потім покликала начальника, потім начальника перевізника МАУ... Ми ж були впевнені, що можемо летіти, бо 30 людей вже летіли так цього року. Ми додзвонилися аж до Нідерландів, де запевнили нас та працівників авіакомпанії, що ми таки можемо летіти. Поки це все вирішувалося і коли начальники таки зрозуміли, що допустили помилку, нас спробували швидко оформити на рейс, але було вже пізно - літак полетів без нас. В потім ті ж начальники швидко втекли, залишивши нас наодинці з нашою проблемою.
Подробиці конфлікту дивіться у відео:
Тернополянин звинувачує у бездіяльності авіакомпанію МАУ, через вину чиїх працівників сталася прикра помилка.
В МАУ відмову у перевезенні пасажирів за маршрутом Київ-Амстердам-Кюрасао пояснюють відсутністю належно оформлених документів.
З огляду на великий резонанс у соціальних мережах авіакомпанія МАУ заявляє наступне.
- Оскільки маршрут Київ-Амстердам-Кюрасао передбачав пересадку в країні Європи, а кінцевий пункт призначення був територією Нідерландів, пасажирам потрібна була шенгенська віза, біометричний паспорт або віза Карибських островів для перетину кордону, - зазначвють у офіційній відповіді авіакомпанія МАУ. - Втім, як з'ясувалося на стійці реєстрації, лише частина з них мала необхідні документи для в'їзду до ЄС, що суперечить імміграційним правилам. У зв'язку з цим співробітники наземних служб звернулися до Посольства Нідерландів із запитом щодо можливості перевезення вказаних пасажирів. Отримана відповідь лише підтвердила необхідність мати з собою належним чином оформлені документи. З цієї причини пасажирам, які не мали таких документів, було відмовлено у перевезенні.
Після 34-годинного перебування тернополян в аеропорту, вони таки повертаються додому - на відпочинок не їдуть, бо корабель, який мав забрати їх на острів, відплив. Руслан Савчишин готує позов до суду. Аби більше жоден авіапасажир не потрапив у схожу ситуацію у Фейсбуці запустили цілий флешмоб - поширюй якщо справді хочеш #ПокращенняМАУ.
- Я здогадуються, чому так трапилося, - пише у коментарях тернополянин Олег Синовець. - Справа в тому, що МАУ завжди продає на рейси більше квитків, ніж є місць у літаку, це пов'язано із статистикою... Тому, якщо на рейс реєструється більше пасажирів, ніж є місць, то потрібно шукати причини відмови в посадці певним пасажирам, які би безглузді вони не були. На жаль, це правда.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anna Helper
Якщо у Вас виникли спірні ситуації зі скасуванням/затримкою рейсу або Вам відмовили в посадці -
Залиште свою заявку на сайті: http://easyhelp.com.ua
Або напишіть нам на пошту: [email protected]
Чи залишіть нам повідомлення на сторінці https://www.facebook.com/easyhelpcomua
Або напишіть нам на пошту: [email protected]
Чи залишіть нам повідомлення на сторінці https://www.facebook.com/easyhelpcomua
Ми зробимо все для того, щоб захистити Ваші інтереси та допомогти Вам в отриманні компенсації від авіакомпанії у розмірі до 600 EUR.
бурундук
P Zyuber
Юрій Човган
Oleg Kolisnyk reply Юрій Човган