Михайло Гросуляк розповів, в чому секрет його успіху

До громадського харчування треба підходити творчо і з любов’ю, впевнений власник "САМоГОНної ресторації".
Про життя і справи «RIA плюс» розмовляє з власником та засновником мережі колоритних закладів"САМоГОНна ресторація" Михайлом Гросуляком
- Як ви розпочинали бізнес?
- Пригадую, одним із перших ще в 90-х на теренах Тернопільської області почав розвивати власну мережу ресторанів. Сьогодні мережа колоритних закладів "САМоГОНна ресторація" поєднує шість унікальних закладів харчування – п'ять в Тернополі та один в Буковелі, кожен з яких має свою індивідуальну концепцію та меню. Окрім того, при ресторанах діють фермерські крамнички, де кожен зможе придбати натуральну продукцію виготовлену нашими руками.
- Чому ви вирішили займатися саме ресторанним бізнесом?
- Коли я був у Європі (не пригадую, в якому році), то побачив разючі контрасти сервісу і принципів ведення справи. Я зрозумів, що до громадського харчування можна підійти творчо і з любов’ю. Сьогодні я вважаю свої заклади як висококультурні, такі, які піднімають рівень моралі. Звичайно, в житті бувало по-різному. Все давалось важкою працею. Їздив у Туреччину, Польщу. До того працював інженером в технічному управлінні, але спостерігав за роботою закладів громадського харчування. Це стало поштовхом до створення власної мережі. У 1987 році я покинув державну роботу, наче відчував близький розпад Радянського Союзу, пішов на свій хліб… А накопичивши стартовий капітал, ми з сім’єю вирішили зупинитися на тому, щоб добре годувати людей.
- Слово «самогон» для мене означає продукт, зроблений з великою любов’ю і своїми руками. В наших закладах ми і керуємося таким принципом.
Логотипом мережі є рука на долоні якої серце – це символ того, що ми робимо своїми руками з любов’ю до людей. П’ять пальців символізують 5 членів нашої сім’ї. Нам хотілося провокації, в нас провокуючі інтер’єри, екстер’єри, назви страв.
- Яка кухня переважає в мережі ресторанів?
- Кухня у нас різнопланова, але перевагу надаємо галицькій. Ми вишукуємо стародавні рецепти, отримані з переписів і привезені з експедицій. То проста їжа. І вона, на мій погляд, є найкраща. Зараз настільки використовують спеції, смакові добавки, що людство просто втрачає смаки. Тому ми повертаємося до приготування органічної їжі. Загалом, стараємося охопити всі національні кухні. Також готуємо їжу на відкритому вогні. Потрібно готувати з любов’ю. Жінка не зварить смачний борщ, якщо вона в поганому настрої. Тому зазвичай ми закінчуємо наради чимось добрим – анекдотом, жартом, щоб люди в гарному гуморі приступали до праці.
- Хто є Вашим клієнтом?
- Наші заклади відвідують як тернополяни, так і гості міста. Тішуся тим, що про наші заклади знають не тільки в Тернополі чи Україні, але й закордоном. Радий, що можу поділитися частинкою своєї душі з кожним.
- Які плани команди на наступний рік?
- Більше працювати, розвивати мережу наших закладів та сприяти росту туристичної привабливості Тернопільщини.
- В чому секрет вашого успіху як бізнесмена?
- Ми намагаємось кожному нашому гостю дати трохи більше, ніж він очікував. Більше уваги, більше любові. І звичайно в працелюбності. Мене «коробить» від того, що багато людей скаржаться на погану політичну ситуацію. Моя теща, вже покійна, яка пережила Голодомор, часто говорила: «Так, як зараз добре в Україні ще ніколи не було». Люди зараз гарно вдягнені, ситі. Тут треба просто засукати рукави і працювати, а менше нарікати. Президент, який би він не був, навіть золотий, не змінить наше життя. Коли у мене закінчується один проект, я працюю для реалізації наступного.
Довідка "RIA ПЛЮС"
- Михайло Гросуляк народився 6 березня 1958 р. в с. Вигода, Борщівського району, Тернопільської області. Одружений, має троє дітей, п'ятеро внуків.
- Освіта – в 1987 році закінчив ТНТУ ім. Івана Пулюя за спеціальністю "Інженер-механік".
- Хобі – історія, колекціонування старожитностей, важка фізична робота, спорт (футбол, велосипеди, віндсерфінг, риболовля, екосплав, моржування).
- Тернополяни визнали заклад Михайла Гросуляка «Фламінго» найкращою піцерією у щорічному конкурсі «Народний Бренд 2016».
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Арнольдці заклади хоч є візитівками тернополя, а не звичайний генделиквалерія reply Арнольдшо б там не казали, там найсмачнішеAnonymous reply валеріяпогоджуюсь, хоч якийсь креатив. а то ті файні, барбареско і піцерії всі на одне лице
-
ВолодяЗнатний бізнесмен... А скільки вартувало неофіційних ("на лапу") витрат спорудження їб@ного "Ковчега" у парковій зоні?Piter Savka reply ВолодяПри чому не порушивши ландшафту а навіть покращивши йогоДіонісій reply Piter Savkaпокращив чи ні, то друге питання, а от як він його увірвав? думаю і мені і тобі ніхто даже квадратного метра в парковій зоні не виділить :)тойво reply Діонісійтобто би не відмовився від свого куска землі в парку?Piter Savka reply ДіонісійВиділить, позолоти ручку