Вулиці Тернополя масово обклеюють різноманітними оголошеннями та рекламами. Таким чином люди популяризують свої товари чи послуги, а також повідомляють про події у місті. "Робота у Польщі", "Купуємо волосся", Зніму квартиру" та інші подібні написи розміщені на стовпах, фасадах будинків та зупинках. "20 хвилин" вирішила з`ясувати ставлення тернополян до зовнішньої реклами.
- Я негативно ставлюся до зовнішньої реклами, коли її вже багато, - категорично відповідає студентка, Юлія Нагорна. - Не люблю засилля яскравих вивісок, що приховують за собою сам вигляд міста. Я за те, щоб реклами було в міру.
Тернополянка Мар`яна Слободян у більшій мірі тягнеться до думки, що зовнішня реклама є корисною.
- Розумієте, тут два боки медалі, - пояснює 22-річна дівчина. - З одного боку, то дуже добре, бо люди мають змогу отримати корисну інформацію. Адже часто пропонують у таких рекламах роботу чи за кордоном, чи у місті. Також можна дізнатися про події у Тернополі. А з іншого боку, то трохи псує зовнішній вигляд міста. Проте у нас багато, що псує вигляд міста, а дворів особливо. Адже стіни не реставрують, під`їзди не відновлюють. Тому, гадаю, гірше від реклами не стане.
Водій-таксист скаржиться на те, що яскрава реклама відволікає від кермування. А ось водій маршрутного таксі №15 каже, що реклама йому не заважає, мовляв, він дивиться на дорогу, а не на афіші.
- Мені взагалі не подобається реклама, - категорично відповідає 54-річна Ніна Дольна. - Все, що рекламують, - суцільний непотріб. Адже хороший продукт чи послуга не потребує реклами.
22-річний Сергій Орищак вважає зовнішню рекламу неестетичною.
- Я переконаний, що вона псує зовнішню картинку міста, - каже хлопець. - Я водій, і якщо реклама якась дуже яскрава, то це, звісно, заважає мені.
А як ви ставитесь до зовнішньої реклами? Потрібно у місті стільки афіш та банерів?
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер