Про секрети успіху розповідає співзасновниця та директор агенції весільних послуг «Ідеал» Тетяна Олійник
– Коли відкрили фірму? Чому вирішили займатися цим бізнесом?
– Агенція весільних послуг «Ідеал» народилася з нашої з чоловіком мрії про ідеальне весілля. Ми хотіли провести церемонію одруження на «Острові закоханих» посеред Тернопільського ставу. Але тоді, у 2005 році, у Тернополі не було ще весільної агенції, яка б надавала такі послуги. Тож нам довелося зіграти звичайне весілля. Але наша мрія не зникла. Вона стала ідеєю, а згодом – наміром допомагати іншим нареченим робити весілля таким, як вони хочуть, робити весілля ідеальними. І от 1 червня 2006 року ми відкрили двері своєї агенції для перших відвідувачів.
– Які особливості послуг, котрі пропонуєте?
– Ми пропонуємо весь комплекс послуг з організації свята «під ключ». Від розробки ідеї – до її практичного втілення в деталях. Дизайн, флористика, поліграфія, фуршет, ведучі, шоу-програма та багато-багато іншого, – все це можна замовити у нас. І в цьому головна особливість послуг: що це не просто набір опцій, а злагоджений індивідуальний підхід до створення унікального та ідеального весілля, дня народження, корпоративної події тощо.
– Чи важко було знайти кваліфікованих працівників?
– Це зараз є багато курсів для весільних декораторів, координаторів, ведучих… А коли ми починали – «весільних» спеціалістів не було у принципі. Знайти того, кого немає, звісно, важко. Тому ми не шукали, а самі стали кузнею кадрів. Сильних у своїй сфері профі (дизайнери, флористи, тощо) ми запрошували у свої проекти, тож з часом вони здобули «весільну спеціалізацію».
– У чому полягає специфіка вашої роботи?
– Робота весільної агенції, як і будь-яка робота з людьми, потребує певної гнучкості і знання психології. Моя задача, як керівника, стежити за трендами та бути у курсі всіх новинок ринку, бачити стратегію, вміти планувати та організовувати працю всіх учасників творення свята. А загалом, в івент-сфері вкрай важливо вміти працювати у команді, швидко приймати рішення, бути стресостійким і витривалим, адже у день події робота може тривати до 18 годин. Ну і не забуваймо, що суботи та неділі у «весільників» робочі.
– Хто є вашим клієнтом?
– Наші клієнти – це наречені та кожен, хто хоче відзначити важливу подію у житті красиво та без зайвих клопотів. Ми працюємо для дуже широкої аудиторії, адже свята трапляються у кожного.
– Що відрізняє вас від конкурентів?
– Завдяки власній виробничій базі і великому штату спеціалістів сьогодні нам під силу справді великі об’єкти і масштаби. Ну і наш досвід – це, мабуть, головна перевага. Адже ми були одними з перших.
– Які плани команди на наступний рік?
–У нас багато нових інсталяцій для декору та свіжих ідей. Тож ми в очікуванні яскравих проектів для наших клієнтів.
– Чи допомагає вам сім’я у веденні справи?
–Наша справа починалася як сімейний бізнес. І ми працюємо для створення незабутніх родинних свят. Це все так взаємопов’язано. Черпаючи натхнення від рідних людей, отримуючи їхню підтримку, я краще розумію потреби клієнтів. Взагалі, я вважаю підтримку сім’ї – головним ресурсом успіху.
– Чи є у вас власна формула успіху?
–Щоб бути успішним у будь-якій справі потрібно багато працювати і постійно вдосконалюватися, йти на крок попереду, відчувати тенденції. Та головне – робити свій продукт ідеальним. Адже кожен задоволений клієнт приведе до тебе ще більше потенційних замовників.
ДОВІДКА “RIA ПЛЮС”
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 40 від 2 жовтня 2024
Читати номер