Про секрети успіху розповідає власник готельного комплексу «Глобус» Борис Попадин.
Власник цього готельного комплексу розповів про свою справу.
– Коли відкрили фірму? Чому вирішили займатися цим бізнесом?
– Спочатку моїм прибутком був транспортний бізнес, але згодом я вирішив збудувати придорожній міні готель для приїжджих на 16 номерів, і у 2005 році готель «Глобус» відкрив свої двері для туристів. Ми радо зустрічали всіх у нашому закладі і позитивні відгуки гостей наштовхнули мене розвиватись далі у цій сфері, розширюватись та вдосконалюватись. І тут я зрозумів, що це моє, я хочу створювати комфортну атмосферу, хочу, щоб усі наші гості почували себе, як удома. Виявилось, що 16 номерів – це дуже мало для повноцінного готелю, і я поставив перед собою ціль – збільшити номерний фонд, і на сьогоднішній день усього в нас налічується 51 комфортабельний номер.
– Які особливості послуг, котрі пропонуєте?
– Піклуючись про відвідувачів у готелі «Глобус», ми пропонуємо широкий спектр послуг, які зроблять перебування у нас максимально комфортним. Основною ланкою є надання сучасних та зручних номерів для всіх туристів, незалежно від мети приїзду. Актуальним сьогодні є обслуговування бізнес- конференцій. Надаємо в оренду зали зі всім потрібним обладнанням, також організовуємо кави-перерви, бізнес-ланчі, фуршети, бенкети… Також є додаткові послуги, які роблять перебування ще більше приємним. Смачна кухня та фінська сауна доповнюють відпочинок яскравими фарбами, а привітний персонал дарує настрій на весь день.
– Чи важко було знайти кваліфікованих працівників?
– Ще коли ми відкривались, не існувало такої спеціальності як готельно- ресторанна справа, тому кваліфікованих працівників знайти було важко, ми радо приймали у нашу команду людей, які прагнули розвиватись з нами та навчатись, в яких ми бачили ентузіазм до роботи. Якщо відверто, то таких зараз важко знайти. Ми радо запрошуємо в свою сім’ю людей в чиїх «генах тече гостинність та привітність».
– У чому полягає специфіка вашої роботи?
– Ми навчаємо наш персонал завжди ставитись привітно до гостя, а саме виробляти у собі такі якості як: стриманість, коректність, тактовність. Адже гості бувають різні і вміти знайти підхід до кожного, доброзичливо виконати прохання проживаючого, вміти відкидати дрібні непорозуміння та справлятися з труднощами – це і є специфіка нашої роботи.
– Хто є вашим клієнтом?
– Переважно це бізнес-гості, але ми раді бачити усіх охочих переночувати, смачно поїсти, отримати хороший настрій на весь день.
– Які перспективи такого бізнесу в Тернополі?
– За спостереженнями останніх років у Тернополі значно підвищилась ділова активність, а також плідно розвивається туристична діяльність, тим самим до нас приїжджає більше туристів. Тому перспективи непогані, але «руку на пульсі» потрібно тримати постійно. Потрібно вводити інновації, щоб залишатись провідними у своєму сегменті та бути на два кроки попереду конкурентів.
– Які плани команди на наступний рік?
– У 2018 ми плануємо відкриття нового конференц-залу. Це буде сучасний зал з гарною звукоізоляцією, професійним обладнанням. Тепер у нас буде ще більше можливостей обслуговувати масштабні заходи, виставки, конференції, тренінги…
– Чи допомагає вам сім’я у веденні справи?
– Моя сім’я – моя підтримка та натхнення.
– Насправді вона дуже проста – злагоджено працювати в команді та виконувати свою роботу якісно.
ДОВІДКА “RIA ПЛЮС”
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер