Цього року у конкурсі «Народний бренд» вперше взяла участь мережа магазинів «Смаколик», яка і стала переможцем у номінації «Продовольчі магазини, супермаркети». Перемога для всіх працівників є значним досягненням, адже, свідчить про те, що зусилля та старання, які прикладаються до розвитку компанії гідно оцінюються покупцями.
Як бренд, «Смаколик» виник у Тернополі у 2015 році, а взагалі мережі вже більше восьми років. У нашій області діє тринадцять магазинів під такою назвою, ще у п’яти закладах проводиться ребрендинг, щоб і вони стали частиною мережі магазинів смачних продуктів. Більшість жителів міста добре знайомі із асортиментом та специфікою роботи «Смаколиків», у цьому сприяє їх зручне розташування у різних частинах обласного центру.
Мережа магазинів пропонує своїм відвідувачам широкий вибір товарів, власну випічку, свіжі овочі, фрукти та м’ясо. Регулярно проводяться цінові акції на продукцію із різних торгових сегментів. За вісім років роботи, починаючи з декількох магазинів, тепер широка мережа впевнено очолює лідерські позиції на ринку.
- Ми щиро вдячні всім, хто проголосував за нас, - зазначає директор мережі Юрій Диня. – Якщо взяти до уваги високий рівень конкуренції у номінації «Продовольчі магазини, супермаркети», то перемога ще більше надихає на нові ідеї та невтомну роботу. Ми працюємо для того, щоб всі покупці, які відвідують наші магазини залишалися задоволені сервісом та придбаними товарами. Тому народний вибір – це найкраща оцінка, яку можна отримати.
Тож ми дякуємо усім за визнання, а також вітаємо із прийдешнім Новим роком та Різдвом Христовим. Нехай 2019 рік принесе мир та щастя у кожен дім, бажаємо всім наснаги до роботи та нових творчих здобутків.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Ilona Vladimirovna
Валера Матів