Молоко «Відбірне» відкриває завісу перед споживачем, де ж починається шлях молока, яка його історія та від яких факторів залежить його якість. На упакуванні розміщений QR код, зісканувавши який можна потрапити на одне з фермерських господарств, з якого походить молоко «Відбірне».
Дбаючи про безпеку та здоров'я споживачів, компанія «Молокія» зосереджена на тому, аби використовувати в роботі лише найякіснішу сировину та найкращі технології.
"Унікальний для України проект"
- Аби досягнути вищого рівня безпеки, треба мати надійних партнерів, із якими ти будеш абсолютно відвертий і які будуть відповідальні перед тобою. Ми знайшли надійних партнерів – це фермерські господарства «Дзензелівське» та «Кищенці» з Черкащини, «Перлина Поділля» з Хмельниччини і «Агропродсервіс» з Тернопільщини. Саме із молока цих чотирьох молочних ферм ми й виготовляємо молоко «Відбірне», відповідальність за якість якого несе не лише «Молокія», а й кожне з цих господарств, - розповів голова компанії «Молокія» Віталій Ковальчук.
З харчування корови починається молоко, а від раціону залежить якість
ПАП «Агропродсервіс» - одне із чотирьох фермерських господарств, з яких походить молоко «Відбірне», знаходиться у селі Теофіпілка Козівського району Тернопільської області. Як розповів заступник директора з тваринництва ПАП «Агропродсервіс» Борис Худюк, тут є 1466 голів великої рогатої худоби, з них 540 – дійних корів, які дають в середньому по 26, 5 кілограмів молока на добу.
- Ми врахували всі найтонші деталі, починаючи із харчування тварин. Недаремно в народі кажуть, що молоко у корови під язиком. Усі тварини, які є у нас на фермі, без прив'язі. Вони перебувають у приміщенні, груповані, кожну групу годують за власним раціоном, - зазначив керуючий відділом ферми "Агропродсервіс" у селі Теофіпілка Теодозій Олійник.
- Уже на заводі, привезену із ферми сировину, очищають – спочатку на механічних фільтрах, а потім – на бактофузі. У результаті отримують якісне сире молоко, яке вже потім використовують для виробництва молочної продукції, - розповів голова компанії «Молокія» Віталій Ковальчук.
Ми любимо те, що робимо
Молоко «Відбірне» – це втілення філософії компанії, результат роботи не одного місяця великої команди професіоналів. Це нагадування про те, що ніколи не варто йти на компроміс, коли йдеться про людське здоров’я та харчування». наголосила директор з маркетингу компанії "Молокія" Юлія Демчик.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер