Тернопільська компанія «Молокія», яка є в п’ятірці лідерів з виробництва питного молока в Україні, завершила етап реконструкції в рамках співпраці з іноземною компанією. Як результат, «Молокія» — продукція лише з натурального молока, виготовлена на найсучаснішому безпечному обладнанні, в інноваційній упаковці.
Молокія — лідер та законодавець моди
Компанія «Молокія» вже 20 років виготовляє найкращі молочні продукти за найновітнішими технологіями, цінуючи здоров’я кожного.
Тернопільський молокозавод заснували ще в 1957 році. Йому одному з небагатьох в Україні вдалось не лише «вижити», а й перетворитися зі звичайного радянського заводу в лідера-виробника молочної продукції. З моменту заснування торгової марки «Молокія» підприємство почало розробляти інноваційні напрями розвитку.
На заводі повним ходом впроваджують новітні технології: перше в Україні молоко з йодованим білком в 2002 році випустила саме на «Молокії». А в 2014 році вперше в Україні на потужностях молокозаводу запроваджено німецьку технологію «FRESH MILK TECHNOLOGY» (в перекладі «Свіже молоко»). Це інноваційна технологія очистки молока з подальшою низькотемпературною пастеризацією.
Два роки тому ТМ «Молокія» розпочала виробництво білого йогурту. Він не містить цукру, фруктового наповнювача, рослинних жирів, консервантів та штучних ароматичних речовин. Згідно зі стандартами, в складі цього продукту повинно бути 9,5% сухого знежиреного молочного залишку. ТМ «Молокія» чи не єдина в Україні дотримується цього стандарту.
За 20 років «Молокія» стала візитівкою Тернополя. Сьогодні ПрАТ «Тернопільський молокозавод» — одне з найпотужніших молочних підприємств України і займає п’яте місце по виробництву питного молока. Щоденна переробка молока становить понад 350 тонн, а кількість працівників зросла до 1500 людей. Наразі «Молокія» є одним з найбільших платників податків до місцевого бюджету Тернополя. Мільйони людей у 14‑ти областях України споживають продукцію ТМ «Молокія» щоденно.
І підприємство не збирається зупинятись на досягнутому. «Наша мета — стати найкращим молочним підприємством України», — каже співзасновник та голова правління ПрАТ «Тернопільський молокозавод» Віталій Ковальчук.Відкрий новий дизайн «Молокія»
Компанія намагається йти в ногу з часом, тому сучасні інновації позначились не лише на якості продукції, а й на дизайні. На днях «Молокія» запустила продукцію у новій упаковці, аналогів якої немає в Україні. Її принцип — не лише естетичність, а й зручність та екологічність.
— Це перша і поки єдина в Україні упаковка за технологією «легке складання», — зазначає експерт зі здорового харчування, кулінар, телеведучий Костянтин Грубич. — Думаю, вам знайома ситуація, коли, після вживання молочного продукту, залишається порожня упаковка, яка займає дуже багато місця в смітнику. Нова упаковка «Молокія» складається до розміру гаманця. Як це зробити, можна побачити на етикетці. До того ж, вона екологічна, і всередині повністю складається з картону.
Спеціально для продукції бренду «Молокія» компанія Elopak постачає упаковку з Голландії.
Вже надійшов у продаж і кисломолочний сир «Молокія» у подвійній упаковці. Завдяки подвійному захисту продукт довше зберігається свіжим та корисним, а також захищений від потрапляння мікробів.
«Казкове молоко» також змінило дизайн — над ілюстраціями працювала група провідних дизайнерів.
— Ми працюємо над формуванням бренду, який представлятиме нас на міжнародному рівні, — говорить директор з маркетингу Оксана Стець. — Лінійку «Сонечко» також плануємо замінити. Ми розуміємо, що на «Сонечку» виросло не одне покоління, але наразі воно не відповідає вимогам часу. Теперішній дизайн повинен відповідати концепції заводу-лідера.Безпека молока в Україні та Європі дуже різняться
Найбільше уваги «Молокія» приділяє саме безпеці продукту. Усі виробничі потужності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» відповідають міжнародним стандартам.
Звичайно, корисним є те молоко, у якому максимально збережено усі цінні властивості, вітаміни, макро- та мікроелементи. Тому молоко ТМ «Молокія» виключно пастеризоване.
Для безпеки продукції усе обладнання є повністю автоматизованим. Контакт сировини з навколишнім середовищем мінімізується аж до процесу упакування та фасування. Тим не менше, усі працівники щоденно проходять обов’язковий санітарний огляд, перш ніж потрапити на виробництво.
— Людина є тим, що вона їсть — цитата, яку я часто собі повторюю, — розповідає голова правління Віталій Ковальчук. — Безпека продукту має бути на першому місці. На жаль, на відміну від Європи, в Україні це розуміють не всі. Очистка молока за допомогою бактофуги — це перша масштабна інновація, яку ми розпочали в 2012 році. Це дороге, але ефективне обладнання — його ми пригледіли в німецьких колег. В бактофузі молоко механічним способом очищується від 99% бактерій, що дозволяє застосувати подальшу лагідну, низькотемпературну пастеризацію, в результаті якої молоко за своїм складом є максимально наближеним до свіжовидоєного.
Продукція проходить обов’язкову перевірку у лабораторії за фізико-хімічними показниками. На складі готової продукції підтримується температура близько +5°C.
Виробничі потужності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» є сертифікованими відповідно до вимог системи управління безпечністю міжнародною компанією BUREAU VERITAS.
До речі, нещодавно завершився третій етап масштабної реконструкції, яка розпочалась ще в 2012 році в рамках співпраці з німецькою компанією GEA Westfalia — одним із найбільших інноваційних інженерних центрів по виробництву обладнання для харчової промисловості. Процес модернізації «Молокія» завершила випуском нових продуктів.
— Наші молочні продукти — це відповідальна праця фахівців, якісна сировина і високотехнологічне обладнання, — додає керівник «Молокія» Віталій Ковальчук. — Безпечність продукту гарантуємо для всіх. Я та уся моя родина щоденно споживаємо продукцію «Молокія», тому якість перевірена на собі. Ми дякуємо нашим споживачам, які нас люблять та довіряють впродовж 20‑ти років.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер