Цілий кошик м’ясних виробів до Великодня виграла переможниця фотоконкурсу “Великодній кошик” від щотижневика "RIA плюс", сайту “20 хвилин” та ТМ “Юник” - 22-річна Ірина Шевчук.
Дівчина перемогла із фото великоднього кошика, яке зробила минулого року. Розповідає, що вона його створила із звичайного “радянського” кошика. Вона пофарбувала кошик білою фарбою, прикрасила його штучними квітами, які теж ретельно підбирала, і вклала у середину всі традиційні складники великоднього кошика.
Фотоконкурс "Великодній кошик" Корпорація "RIA media" проводить вже другий рік поспіль. Голосування за найкраще фото розпочалось 15 квітня та тривало до 24 квітня.
Традиційно партнером конкурсу є ТМ "Юник", а головним призом - цілий кошик м'ясного до Великоднього столу.
- За умовами конкурсу учасники повинні були завантажити фото з великоднім кошиком чи будь-яким іншим атрибутом цього світлого свята, - розповідає керівник відділу промо Корпорації RIA media Олена Ковальська. - Цьогоріч участь у фотоконкурсі взяли 25 учасників. За переможця проголосувало 451 користувачів, це на 134 голоси більше, ніж у 2-го місця.
Переможницею стала Ірина Шевчук. Дівчина народилася у місті Умань, і лише нещодавно переїхала у Тернопіль. Ірина працює менеджером, але навчалась на факультеті “Образотворчого мистецтва”, тому творити щось власноруч для неї звична справа.
Ірина, займаючись у спортзалі, почула оголошення про старт фотоконкурсу «Великодній кошик» і вирішила взяти участь. Каже, що ніколи раніше у конкурсах не вигравала, але на цей раз їй пощастило.
- За мене голосували усі, я закликала колег по роботі, рідних та друзів, - каже Ірина Шевчук. - І це дало свій результат, я дуже їм усім вдячна за те, що вони підтримали мене. А також я дякую “Юнику” та редакції "RIA плюс". Я надзвичайно щаслива, що перемогла, а ще й тепер не доведеться витрачати багато коштів на великодній стіл. Взагалі, я дуже люблю Великдень, для мене це особливий день. У мене це свято асоціюється із родинним затишком.
У Ірина Шевчук дуже велика родина, тому цьогоріч освячувати паску на Великдень вона піде аж з двома кошиками.
- У нашій сім’ї є традиція йти вночі освячувати паску в церкву, - каже переможниця. - А потім збиратись за великим столом і святкувати.
Я дуже рада, що є такі розіграші, буду обов’язково пробувати свій фарт ще й наступного року.
Олег Юник, підприємець:
- Я хотів подарувати людям радість та щастя. Тож я підтримав цей конкурс, бо його ідея мені подобається. І я хочу, щоб люди пам’ятали про нашу торгову марку, знали, де купувати смачні ковбаски на Великдень. Бо у нас смачна, домашня і вищого гатунку продукція. У кошик переможця ми поклали понад десять позицій м’ясних виробів, що загалом склало майже 10 кілограмів. І я щиро радий, що переможці задоволені кошиком.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер