Конкурс "Народний бренд" вже встиг стати знаковим проектом, у якому перемагають лише ті компанії, які справді завоювали довіру користувачів.
Цьогоріч було 50 номінацій. Серед яких - дві нових: "Суші, бари" та "Таксі". Загалом, участь у "Народному Бренді" беруть 2192 компанії і лише 50 з них, отримали свої бажані нагороди. Голосування розпочалось 1 жовтня і тривало до 30 листопада. А оприлюднили результати голосів 2 грудня. Загалом у голосуванні взяло участь майже 15 тисяч тернополян.
Отож, результати голосування:
До слова, подарунок чекає і на користувачів, які проголосували у конкурсі "Народний бренд 2019": подорож для двох у Будапешт та Відень. Для того, щоб стати учасником розіграшу, потрібно було проголосувати на сайті brand.top20.ua не менше, ніж у 10-ти номінаціях, після завершення голосування зробити репост у соцмережах та не видаляти даний запис зі своєї сторінки до завершення церемонії нагородження. Переможця серед тих, хто проголосував, визначатимуть рандомно 13 грудня, в день церемонії нагородження "Народний бренд 2019".
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер