Найкращі компанії та підприємства Тернополя обирають користувачі. Саме тому RIA media у проекті «Народний бренд» об’єднує представників бізнесу та користувачів послуг.
Конкурс "Народний бренд" вже встиг стати знаковим проектом, у якому перемагають лише ті компанії, які справді завоювали довіру користувачів. Проголосувати за найкращі компанії ви можете вже зараз на сайті brand.top20.ua.
Щоб долучитись до голосування, вам потрібно авторизуватись на сайті, через одну із соціальних мереж. Далі треба знайти номінацію, у якій представлено улюблену компанію, та натиснути на опцію “Проголосувати”. Щоб Ваш голос було зараховано, треба проголосувати мінімум в 10 номінаціях.
А вже 13 грудня відбудеться церемонія нагородження переможців акції «Народний Бренд 2019» в одному з найкращих ресторанів Тернополя.
- Саме тернополяни визначають найкращих серед компаній, підприємств та фірм у тій чи іншій номінації, - зазначив регіональний видавець RIA Media Юрій Штопко. – Читачі газети RIA плюс, сайту 20minut.ua та сайту-довідки top20.ua і є користувачами послуг сфери бізнесу нашого міста. Саме довіра споживачів формує рейтинг переможців. Девізом акції є "Ти обираєш – RIA плюс нагороджує!". Цього року «Народний бренд» відзначає свій ювілей – 15-ти річчя. Титул переможця народного бренду мріє отримати кожна компанія міста і ми сподіваємось, що тернополяни підтримають тих, хто справді виправдовує їхню довіру. Бажаємо перемоги найкращим, активності – нашим читачам та справжнього визнання усім, хто може справді називатись «народним брендом».
Цьогоріч користувачі можуть проголосувати у 50 номінаціях. Серед яких, є дві нові: "Суші, бари" та "Таксі".
Загалом, участь у "Народному Бренді" беруть 2192 компанії і лише 50 з них, отримають свої бажані нагороди.
Голосування розпочалось 1 жовтня і варто відмітити те, що лише за два тижні, проголосувало вже більше трьох тисяч користувачів. А це свідчить проте, що значення "Народного Бренду" як для компаній, так і для їх споживачів, набуває все більшого значення.
- Серед користувачів, які проголосують у конкурсі "Народний Бренд 2019" ми розіграємо подорож для двох у Будапешт та Відень, - каже керівник відділу промо RIA media Олена Ковальська, - Для того, щоб стати учасником розіграшу, потрібно проголосувати на сайті brand.top20.ua не менше аніж у 10-ти номінаціях, після завершення голосування зробити репост у соцмережах та не видаляти даний запис зі своєї сторінки до завершення церемонії нагородження.
Переможця серед тих, хто проголосував, визначатимуть рандомно 13 грудня, в день церемонії нагородження "Народний Бренд 2019".
«Конкурс, який визначає кращих з кращих»
Генеральний партнер - будівельна компанія "Добробуд"
- Кожна справа повинна мати свій звітний період, час коли варто підвести риску. Для багатьох компаній таким звітом стає «Народний бренд», - коментує директор компанії «Добробуд» (Тролейбусна, 11 Д) Василь Кікінежді, - Дуже приємно, що компанія «RIA» започаткувала такий конкурс, де визначають кращих з кращих. Приємно, що конкурс з кожним роком вдосконалюється. У нас вже є своя історія, «Добробуд» отримав вже вісім нагород від тернополян. Для нас, насправді, це дуже важливо. Колектив пишається тим, що нас визнають. Ми дякуємо нашим клієнтам за довіру.
«Підтвердження того, що ми важливі для людей»
Ексклюзивний партнер - мережа ювелірних магазинів B2B Jewerly,
- «B2B», як ювелірна компанія на ринку України вже понад 20 років. У конкурсі «Народний бренд» ми беремо участь вперше, - каже ведучий спікер проекту Ярослав Відерський. – Згідно з нашою клієнтською базою, Тернопіль – одне із найактивніших міст і участь в цьому конкурсі – підтвердження того, що ми важливі для людей, нас цінують та поважають. У своїй номінації очікуємо лише перемоги.
«Показник визнання нашої праці»
Міжнародний партнер –СЕ Борднетце Україна
- У конкурсі “Народний Бренд” ми беремо участь втретє, - каже керівник відділу персоналу компанії «СЕБН-УА» Юлія Слободянюк. - Минулого року отримали визнання від ваших читачів як Кращий роботодавець у Тернопільському регіоні та у Хмельницькому як виробник промислових товарів. Участь у такому голосуванні для нас є показником визнання нашої щоденної праці від наших працівників, жителів нашого міста та регіону. Наша компанія постійно розвивається і працює над собою, отож сподіваємось, що цього року ми теж отримаємо більшість голосів. Голосуйте за СЕБН-УА!
«Очікуємо активної участі тернополян»
Офіційний партнер - "Стоматологія Олексюка"
- У «Народному бренді» ми беремо участь п’ятий рік поспіль, - говорить головний лікар клініки «Стоматологія Олексюка» Артем Олексюк. – Тричі наша компанія отримувала перше місце. Цього року знову сподіваємось перемогти. Очікуємо активної участі тернополян. Ми вдячні усім, хто віддає свій голос за тих, хто гідний.
«Народний бренд» - визнання лояльності до бренду»
Хмільний партнер - "Опілля"
- Конкурс для нас є дуже важливий, адже це визнання від людей, визнання лояльності до бренду, підтримка репутації, - зазначає Володимир Гомівка директор відділу маркетингу. – Останні два роки ми отримували звання найкращих у своїй номінації і дуже тим пишаємось. Для Тернопільщини – це визначна подія, адже кожному дуже важливо знати, що клієнти задоволені роботою.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер