Люди, які розвивають країну та підтримують ЗСУ: головне з церемонії нагородження «Народний бренд-2025»

Люди, які розвивають країну та підтримують ЗСУ: головне з церемонії нагородження «Народний бренд-2025»
  • «Народний бренд 2025» — це проєкт, у якому тернополяни підтримують свої улюблені компанії і доводять, що бізнес у місті — це не лише послуги чи товари, а люди, які щодня творять його майбутнє.

  • 16 грудня відбулася церемонія нагородження. Переможці долучилися до важливої місії — допомоги нашим захисникам.

Конкурс «Народний бренд» від RIA Media вже 21 рік дарує компаніям найцінніше — визнання людей. Це історія довіри та традицій, які виявилися сильнішими за будь-які виклики. 

Цьогоріч понад 10000 тернополян віддали свої голоси, визначаючи кращі торгові марки і підприємства серед представників регіонального бізнесу.  2547 фірм-учасників і тільки 51 — переможець. 

Деталі читайте в публікації: «Народний бренд 2025»: нагороди для компаній-переможців та аукціон для військових 

Захід мав благодійну мету, підприємці об’єдналися, щоб допомогти нашим захисникам: воїнам з бригади АЗОВ. Деталі про благодійну акцію читайте в публікації: Переможці «Народного Бренду-2025» зібрали мільйон для бійців АЗОВу 

Підтримка людей — найкраща нагорода для бізнесу

Переможці «Народного бренду 2025» — це ті, хто не лише надає якісні послуги чи продукти, а й працює з відданістю, підтримує громаду, допомагає військовим і рухає економіку вперед. Саме довіра користувачів послуг та активна підтримка є найбільшою нагородою для бізнесу, кажуть місцеві підприємці. Щороку «Народний бренд» доводить: успіх приходить до тих, хто працює відповідально, інноваційно та соціально свідомо. До того ж, це — ще й «здорова» конкуренція між учасниками, що стимулює покращувати свої послуги, аби бути кращими. 

У час воєнних викликів і невизначеності цей конкурс демонструє, як важливо будувати прозорі, надійні та міцні стосунки між підприємцями та споживачами.

Серед тих, хто отримав нагороди, є компанії, які номіновані вперше, а є і справжні «ветерани». 

Анатолій Табас, представник компанії TabАuto, поділився враженнями від першої нагороди, яку отримала компанія у номінації: Детейлінг студія.

— Ця нагорода — це визнання та довіра. Хоча ми маємо немалий досвід у сфері, але наша компанія працює у такому складі, як зараз не так давно, неповних три роки. І за такий короткий термін вже бути нагородженим на такому заході — це показник, для мене, як для керівника, того, що ми йдемо у правильному напрямку. Якщо наші клієнти довіряють — отже, ми працюємо якісно. Перемога була бажаною та очікуваною, адже минулого року ми буквально декілька голосів нам забракло, щоб бути першими, — зазначив Анатолій Табас.

20-у нагороду «Народний бренд» у номінації Банк отримав «ПриватБанк» у 2025 році. Керівник відділення Василь Кобель поділився враженнями.

— Для нас це велика відповідальність уже в двадцятий раз отримувати нагороду. Підтримувати лідерство, — це ще складніше, ніж досягти його. Скажу відверто, кожного разу, ця нагорода сприймається з трепетом, бо це відповідальність перед тернополянами, перед нашими клієнтами, перед вкладниками. Тому ще раз хочемо висловити подяку за довіру. Бо це річ, яка напрацюється насправді роками. І коли це вже 20-та нагорода, ми розуміємо, що ми рухаємося в правильному напрямку та будемо покращувати наші сервіси, послуги для наших клієнтів. У 2025 році, за підсумками 2024-го, «ПриватБанк» заплатив 72 мільярди податків. Ми знаємо, що ці гроші йдуть в державний бюджет України, з якого також фінансуються Збройні Сили України. Тому низький уклін нашим воїнам. І хочемо щиро побажати кожній сім'ї дочекатись свого воїна, чим скоріше, до домівки, до свят, можливо, навіть Різдвяних, — зазначив Василь Кобель.

Партнерами проєкту «Народний бренд 2025» є компанії, які десятки років працюють на Тернопільщині, розвиваються у надскладний час, зокрема: клініка «Стоматологія Олексюка», пивоварня «Опілля», будівельна компанія «ПрестижБуд», салон квітів Floriya та ресторан «Оскар».

«Народний бренд» — це про довіру

— «Народний бренд» — це про довіру, яка вимірюється не лайками, а голосами реальних людей. Багато років поспіль цей конкурс доводить: за кожною вивіскою стоять люди, які щодня працюють для міста. Ми підтримуємо бізнеси, що чесно конкурують і ростуть попри всі виклики, а тернополянам даємо простий і прозорий інструмент сказати «дякую» своїм улюбленим компаніям, — говорить головна редакторка «20 хвилин» Наталія Бурлаку.

У час повномасштабної війни підтримка місцевого бізнесу — це не лише про сервіс і зручність. Це про економічну стійкість громади: робочі місця для сімей військових і переселенців, податки в місцевий бюджет, волонтерські та благодійні ініціативи, які тримають тил, зауважує головна редакторка.


 

Читайте також: 

Народний бренд — це зафіксована довіра людей: головна редакторка  «20 хвилин» та «RIA плюс» 

 

Коментарі

keyboard_arrow_up