Одна з найважливіших подій року, на яку з нетерпінням чекають усі представники сфери бізнесу. 14-ий рік поспіль «RІА Медіа» організовує та проводить конкурс «Народний бренд». Це – своєрідний тест, що визначає рівень довіри тернополян до тієї чи іншої фірми. Це – і хороший урок стійкості для місцевих підприємців, що стає гарним імпульсом для впровадження нових ідей у роботу.
У конкурсі немає жодної ноти фальші, адже експертами є прості жителі міста. Кожен тернополянин міг висловити свою думку щодо товарів та послуг, які продають чи надають у Файному. Споживачі обирали кращих виробників, віддавши за них свої голоси. «Ти обираєш – RІА нагороджує!» - незмінне гасло, яке супроводжує конкурс уже багато років поспіль. Нема псевдоекспертів та псевдопереможців – фірма стає лідером тільки тоді, коли вона виправдала сподівання та довіру тернополян.
Отже, протягом двох місяців 7 488 жителів міста віддали свої голоси, визначаючи кращі торгові марки та підприємства серед представників регіонального бізнесу. Загалом участь у конкурсі взяли 1 932 фірми, лише 48 із них отримали почесні статуетки у вигляді богині Ніки, яка, до речі, символізує перемогу. Тернополяни голосували за ті компанії, які завоювали їхню любов та довіру. Цьогоріч додалися дві нові номінації – «Барбершопи» та «Бари та Паби».
Почесні гості збиралися у розкішному фойє Garden Hall. До урочистого відкриття церемонії нагородження присутні охоче фотографувалися із Дзеркальною людиною у сріблястому костюмі. Промені світла, які відбивалися від його яскравого вбрання, дійсно вражали – гості залюбки знімали це на відео.
Ведучим дійства був відомий для усіх тернополян, народний артист України Гриць Драпак. Після блискавичного танцю гурту «Візаві», церемонію нагородження переможців відкрив регіональний видавець «RIA Медіа» Юрій Штопко. За його словами, «Народний бренд-2018» - символ народного волевиявлення. Адже «RIA» вручає заслужені нагороди від імені усіх клієнтів, тобто тернополян, які користуються товарами і послугами тернопільських підприємств, а також є постійними читачами газети «RIA плюс» та користувачами сайту top20.ua.
- Вони голосували за вас, тож свої нагороди отримають найкращі серед кращих. Я щиро вітаю усіх з перемогою. Ліга Чемпіонів – серед нас, Корпорація «RIA» бажає нових здобутків, не менш яскравих та важливих, - говорить він.
Керівник також додав, що «Народний бренд-2018» не відбувся б без злагодженої роботи всього колективу редакції, тому він подякував працівникам за таку нелегку працю.
Поки гості наповнювали келихи та пригощалися, свої заслужені подяки отримали партнери «Народного бренду-2018». А перед врученням «нік» на присутніх чекала невеличка музична пауза – запальний танець «Пасадобль» у виконанні вихованців танцювального клубу «Альянс».
Згодом переможці 48 номінацій отримали статуетки, як символ бренду, а також сертифікати на розміщення реклами. Партнери підготували для них свої подарунки – цінні сертифікати. Кожен із нагороджених зі сцени дякував колегам за спільно здобуту перемогу.
У перервах гостей розважала композитор та виконавиця власних пісень Zozulya. До слова, дебютна композиція співачки майже за три місяці зібрала 1 млн 400 тис. переглядів.
На завершення урочистої частини під музичний супровід офіціанти принесли святковий торт. Конфетті та оригінальний дизайн смаколика зробили свою справу. Фотосесія із тортом відбулася на славу.
Фінальним акордом гарного святкового настрою став виступ одного з відомих українських рок-гуртів «Мотор'ролла». Церемонія нагородження відбулася, повні наснаги та оптимізму представники бізнес-еліти міста пообіцяли, що наступного року будуть працювати ще більш наполегливо, аби виправдати довіру тернополян та підтримати горде звання «Народного бренду-2018».
Результати голосування за посиланням: https://brand.top20.ua/tr/end.html
№ 7 від 12 лютого 2025
Читати номер
David Starr