Розіграш телевізору між учасниками голосування у "Народному бренді 2018" провели у сервісі "RANDOM". Телевізор виграв тернополянин Петро Кушнірик.
Під час вручення відзнаки "Народний бренд" Media Корпорація RIA нагородила переможців у 48-ми номінаціях. Їх обирали з-поміж 1932-х компаній Тернополя. За кращих голоси віддали 7 488 жителів міста.
Фортуна посміхнулась жителю Тернополя Петру Кушнірику. Чоловік, прийшовши забирати свій приз, не міг у це повірити. У Петра трусяться руки, бо каже, що дуже щасливий й щиро вражений. Петро голосував за стоматологію, в якій лікується, та за інші вподобані бренди.
- Я навіть близько не вірив у свою перемогу, - каже Петро. - Просто вирішив проголосувати за улюблені бренди в Тернополі, бо вони цього варті. А тут ще й отримав приємний бонус до дня Святого Миколая.
Чоловік цьогоріч вперше брав участь у конкурсі “Народний бренд”, і йому відразу посміхнулась удача.
- Виграний телевізор, я подарую батькам, - каже переможець. - Я думаю їм буде дуже приємно, і я від того також буду щасливий. - Я і в наступному році голосуватиму за учасників “Народного бренду”, - розповідає чоловік. - І справа зовсім не в подарунках. Бо це хороша популяризація гідних брендів Тернополя.
Зазначимо, “Народний бренд” проводиться у Тернополі вже 14 раз поспіль.
№ 6 від 5 лютого 2025
Читати номер