Брендування громадського транспорту мають провести до кінця року. Визначили переможця

Брендування громадського транспорту мають провести до кінця року. Визначили переможця

Тернополяни визначили переможця проєкту щодо брендування громадського транспорту. Переміг варіант біло-синьої стилістики з хвилястими лініями. 

Який вигляд матимуть маршрутки і тролейбуси визначили у Тернополі. Комісія щодо брендування громадського транспорту затвердила переможця, чий проєкт набрав найбільше голосів. Ним став варіант номер три: біло-синя стилістика з хвилястими лініями, автора – «Дорбудпроект». Переможця голосування також відзначать нагородою.

 

Відео дня
Фото проєкту із сайту міської ради

 

Рішення затвердили і під час засідання виконавчого комітету 15 квітня. Таким чином до кінця року перевізники мають перефарбувати громадський транспорт у відповідну ліврею.

«Затвердити протокол засідання комісії щодо брендування громадського транспорту. Управлінню транспортних мереж та зв’язку повідомити перевізників тернопільської громади про забезпечення брендування (фарбування) транспортних засобів, у відповідності до затвердженого зразка, до 31.12.2025», — йдеться у проєкті рішення.

— Хочу наголосити, що весь новий транспорт має виходити виключно в тих кольорах і в тих орендуваннях. А до кінця цього року мають перефарбувати існуючий транспорт, — наголосив міський голова Сергій Надал.

Нагадаємо, тернополяни обирали, який вигляд матиме громадський транспорт із п’яти запропонованих варіантів. Голосування тривало з 25 березня до 1 квітня. Переможець загалом набрав 2 152 голоси, це майже 50% від загальної кількості. Понад тисячу голосів також зібрав варіант №4 — світло-оливковий з використанням графічних елементів. Автор — ГО Свідомість.Відповідальність. Дія.

Запропоновані варіанти брендування громадського транспорту Тернополя

Варіант 1: зелено-біла стилістика. Автор – Антон Марчевський
Варіант 2: жовто-зелений. Автор - Володимир Бабченко
Переможець. Варіант 3: біло-синя стилістика з хвилястими лініями. Автор – Дорбудпроект
Варіант 4: світло-оливковий з використанням графічних елементів. Автор- ГО Свідомість.Відповідальність. Дія
Варіант 5: жовтий колір. Автор - Artem Melnechyk

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (9)
  • Андрій Копищинський

    У сутінки далеко видно
  • Оксана Черемко

    Дизайн дуже гарний
  • vvexpert vvexpert

    Якраз на часі провести брендування автобусів, немає куди подіти гроші, зараз війна!
  • Читач16

    Всюди є корупція. І всі забули, що в Україні йде війна і гинуть найкращі українці

keyboard_arrow_up