А якщо ще затримаєтесь з погашенням боргу перед державою – доплачуватимете ще й пеню. "Мінусом" можна вважати те, що за будь-які порушення правил руху відповідатиме лише… власник авто, а не той, хто був за кермом.
На сьогодні дорожньо-патрульна служба ще не забезпечена приладами, які автоматизовано фіксуватимуть порушення.
Про це повідомив заступник начальника управління превентивної діяльності Головного управління нацполіції в області Олег Турлай.
Що стосується створення аварійної ситуації чи керування в нетверезому стані, бали в таких випадках не діятимуть.
Штрафна сітка теж змінилась. Зараз порушники платитимуть лише мінімальний штраф, передбачений за таке Адмінкодексом.
Суттєвим «плюсом» бальної системи є й те, що людина має право протягом 5 днів сплатити лише половину накладеного на неї штрафу. І він вважатиметься погашеним. Пройшло більше п’яти днів від винесення постанови – заплатите повну суму. Ще затримаєтесь з погашенням боргу перед державою – доплачуватимете ще й пеню. «Мінусом» можна вважати те, що за будь-які порушення правил руху відповідатиме лише… власник авто, а не той, хто був за кермом.
Неприємним сюрпризом стане нововведення для водіїв, які скоїли ДТП без потерпілих. Раніше таке авто після складання європротоколу могло самотужки виїхати з місця події. Зараз таке обов’язково забиратимуть за допомогою лафети на арештмайданчик. Відповідно, водій платитиме ще й за послуги «автоперевезення» і за перебування авто «під арештом».
Головні зміни в покаранні за порушення ПДР — система бального покарання. Та ця система запрацює тоді, коли на дорогах і на вулицях міст встановлять камери фото- та відеоспостереження. Коли такі камери з’являться, невідомо. Наразі балів "для порушень" водіям не нараховують.
Перелік ПДР, на які поширюється бальна система покарань:
- Перевищення швидкості (понад 20 км на год., та менше від 50 км на год.);
- проїзд на заборонений сигнал світлофора чи регулювальника;
- порушення вимог дорожніх знаків і розмітки;
- порушення правил зупинки, стоянки чи паркування;
- порушення правил проїзду пішохідних переходів, перехресть і зупинок;
- проїзд тротуаром чи пішохідною доріжкою;
- порушення правил обгону чи зустрічного роз’їзду;
- порушення правил дистанції;
- порушення правил руху на автомагістралі;
- порушення правил використання освітлювальних приладів.
Довідка
Відділ організації дорожнього руху (колишня ДАІ – прим. авт.) зараз налічує 22 особи, 1 вільнонайманий діловод і роту дорожньо-патрульної служби - 106 чоловік, які забезпечуватимуть безпеку дорожнього руху на дорогах державного значення, а також стаціонарних постах в напрямку Хмельницького (Підволочиський пост), Львова (Зборівський пост) і Чернівців (Чортківський пост).
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 8 від 19 лютого 2025
Читати номер
David Starr
Анонім
Анонім reply Анонім