Збитків майже на 22 млн. грн. завдали державі водії вантажівок.
Вже понад місяць у області обмежено рух великотоннажних автомобілів загальною масою понад 24 тонни у спекотні дні літнього періоду.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗАЗ у Тернополі на Automoto.ua.
Заборону ввели, аби дороги, покриття яких під сонцем стає еластичнішим, не руйнувалися. Втім, далеко не усі перевізники дотримуються правил, котрі дозволяють зберегти майно громади, говорять у Службі автомобільних доріг в області.
Їзда дорогами у спеку лише в червні завдала збитків майже 22 мільйони гривень, наголошують у Службі автодоріг.
Аби запобігти руйнуванням, вже другий рік на Тернопільщині працює 2 пересувних комплекси для зважування великогабаритного транспорту. Їх щодня встановлюють на інших ділянках автошляхів області, переміщуючи хаотично. Вимірювання здійснює Служба автомобільних доріг спільно з Національною поліцією та Укртрансбезпекою. Процес обстеження відбувається так: вантажівки зупиняє поліцейський і супроводжує до вагів. Після цього співробітники Служби автомобільних доріг проводять вимірювання. Зафіксовані факти перевантаження передаються у документальному вигляді представникам Укртрансбезпеки, які на місці виписують штраф.
- Розмір стягнення залежить від того, яку відстань подолала вантажівка і куди їде, - пояснили у прес-службі Служби автодоріг. - Також впливає розмір перевантаження. Щодня виписують штрафів на десятки тисяч гривень. Порушенням також вважається і перевищення габаритності багажу. Під час зважування вимірюються також і об’єми. Найбільший виписаний у цьому місяці штраф складав 1,5 тисячі євро.
Довідково
На всій території України з 1 червня діє температурний режим. Вантажівки понад 24 тони не мають права пересуватись дорогами Тернопільщини, коли на вулиці – понад 28 градусів тепла. Спеку усі вантажівки зобов’язані перебути у відстійниках. По кілька таких є у кожному районі Тернопільської області. Під впливом температури повітря понад 28 градусів дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу під впливом динамічного навантаження різко втрачає опорну здатність. Рухаючись такою дорогою, великоваговий транспорт лишає на ньому свій слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом і вибоїни.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер