Аварія на перехресті Біла-Чистилів, де 5 вересня травмувались четверо людей, обурила тернополян. Люди вимагають владу негайно встановити там кільце
Кілька місяців тому, у травні 2019 р., на цьому місці загинули ще двоє людей – в одну мить жінка втратила чоловіка і маму. Розслідування у цій справі вже завершене, матеріали передали до суду. Винуватесь аварії перебуває під домашнім арештом. Йому за смерть двох людей загрожує від 5 до 10 років ув’язнення.
Подробиці читайте Скільки ДТП і смертей має ще бути, щоб на перехресті Біла-Чистилів встановили кільце?
Що потрібно для облаштування кільця на перехресті Біла-Чистилів, ми запитали в експертів: фахівців служби автодоріг, поліцейських, причетних до безпеки на дорозі та розслідування ДТП. До речі, дехто з них вважає недоцільним встановлення на цій ділянці кільця. Проте має власне бачення, як перехрестя зробити безпечним.
- Щодо влаштування транспортної розв’язки в одному рівні (кільцевого типу) на перетині автомобільних доріг державного значення Р-41 Обхід Тернополя та Р-39 Броди-Тернопіль повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Тернопільській області подані відповідні пропозиції та документація (завдання на проектування транспортної розв’язки і кошторисний розрахунок проектних робіт) в Державне агентство автомобільних доріг України та Державне агентство інфраструктурних проектів в рамках реалізації Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період 2020 року. Зазначимо, що у відповідності до ПКМ України №435 від 24.04.2018 р. головним розпорядником бюджетних коштів на виконання заходів з влаштування розв’язок кільцевого типу є Міністерство інфраструктури, зокрема його підрозділ Державне агентство інфраструктурних проектів України.
- У 2018 р. на цій ділянці трапились 3 ДТП, в яких травмувались двоє людей. Від початку 2019-го там вже сталось 5 аварій, в яких троє людей загинули і ще 8 травмовані. Не так давно на цій ділянці було змінено схему організації дорожнього руху. Про це на кожній з доріг перед перехрестям заздалегідь попереджають таблиці. (Раніше головною була дорога з Білої на Івачів, зараз – від «Подолян» – на Глибочок – прим. ред.). Однак, водії грубо порушують вимоги дорожніх знаків, часто просто ігноруючи їхні вимоги. Не зупиняються, хоча на другорядній, окрім сповіщення про рядність дороги, є знак «Stop». Не зменшують швидкість, хоча, знову таки, цього вимагають дорожні знаки на ділянках перед перехрестям. Враховуючи ці чинники, маємо чималу кількість ДТП, в тому числі і з травмованими та загиблими.
- На цій ділянці, на мою думку, ситуацію врятує світлофорний об’єкт. Як приклад, можу навести перехрестя біля Дарахова у Теребовлянському районі, (яке в народі називають «гола баба» – прим. ред.). Там щороку траплялись десятки аварій, в т.ч. смертельні. Щойно облаштували перехрестя світлофорним об’єктом, аварії з тяжкими наслідками припинились. В липні кілька днів світлофор не працював, - 18 і 21 стались дві аварії, одна – зі смертельним наслідком. Потім роботу світлофорів відновили – все заспокоїлось.
Тому і на даному перехресті допоможе встановлення світлофорного об’єкту. «Кільце» не дуже доречне, адже з боку Івачева і Бродів дорога має підйом. І може не проглядатись на відстані. Водії можуть завчасно його не побачити, тому наслідки також можуть бути трагічними.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
Serhii Jyluk
Шановні журналісти чому ви друкуєте фотографії кримінальних авторитетів??? почитайте http://vikna.if.ua/news/category/any/2016/06/15/55411/view
Віка reply Serhii Jyluk
Serhii Jyluk reply Віка
Оленин reply Serhii Jyluk
Petro Karyy
Petro Karyy
Yura Zagrun