Тернополяни нарікають на велику кількість каналізаційних люків, які унеможливлюють безперешкодному проїзду транспорту на вул. Шашкевича.
Нагадаємо, наприкінці минулого року на ділянці від вул. Танцорова до Живова розпочали капремонт. Довший час частина дороги була перекритою.
В нормальній країні під новими дорогами комунікації не прокладають, а цю дорогу повністю реконструювали разом з комунікаціями, пише чоловік. Комунікації прокладають біля дороги, тому що у випадку прориву, розбирають бруківку, ремонтують і клакуть бруківку на місце, а не розривають дорогу, на яку витратили мільйони, нарікає тернополянин.
Станом на 21 березня на вищезгаданій ділянці дороги всі люки підняті до проектних відміток, запевнив посадовець.
Будь-який капремонт починається з вихідних даних на проектування – кожен власник інженерних мереж видає технічні умови. Їх проробляє і бере до відома проектна спеціалізована організація, пояснив Олег Вітик.
У світі й справді роблять комунікаційні коридори. Щоправда, нам до таких, на жаль, ще далеко, констатував Олег Вітик.
Довідка
На ремонт доріг Тернополя у 2017 р. загалом виділили: шляхо-мостове господарство на поточний ремонт - 41 млн грн., ще близько 40 млн грн. на капремонт.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 7 від 12 лютого 2025
Читати номер
Анонім
Vlad Vladuk reply Анонім