На дорогах Тернопільщини оновлюють розмітку, залатують ями та ремонтують відбійники: за чиї гроші
Де та за чиї гроші на Тернопільщині цього року ремонтують дороги й мости, читайте у публікації нижче.
Про експлуатаційне утримання доріг Тернопільщини повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області.
— На тих автошляхах, які не були капітально ремонтовані, ліквідовуємо ямковість пневмо-струменевим методом. В першу чергу — на автомобільних дорогах I і II рівнів експлуатаційних вимог, відповідно до ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», — повідомляють у службі.
Тут наносять дорожню розмітку, ремонтують бар’єрне огородження після ДТП. Також у межах наявного фінансування скошують узбіччя державних доріг, ліквідовуємо зарослі борщівника.
Скільки коштів виділили
Як раніше розповідали журналісти «20 хвилин», від початку 2024 року на ліквідацію ямковості на державних автошляхах Тернопільщини Служба відновлення використала 47 мільйонів гривень
Кошти, що від 1 січня 2024 року надходили у Дорожній фонд, з якого здійснювалося фінансування робіт з капітального, поточного ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, Уряд перенаправив на потреби оборони, повідомив «20 хвилин» заступник начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області Іван Костюк.
Хто і де латає ями на Тернопільщині?
Договори на експлуатаційне утримання Служба відновлення та розвитку інфраструктури у тернопільській області має з 6 підрядними організаціями, між якими розподілена мережа автошляхів: ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «Авакс-Проф», ТОВ «БМБУД», ТОВ «Вест Роудз Компані», ТОВ «Спец-Буд Стандарт», ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг», повідомили у Службі відновлення.
— В умовах воєнного стану служби відновлення першочергово зосередили увагу на на відновленні зруйнованих та аварійних штучних споруд, виконанні робіт з експлуатаційного утримання, в першу чергу на автомобільних дорогах I і II рівнів експлуатаційних вимог, відповідно до ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху, Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», — повідомив Іван Костюк. — А також на забезпеченні належного транспортного сполучення автомобільними дорогами загального користування державного значення, які відіграють важливу роль в обороноздатності країни для відсічі збройної агресії російської федерації проти України і захисту держави.
З початку року у межах області проводять роботи з ліквідації аварійної ямковості на дорогах:
Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль (ділянка на обході міста Бучач)
Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (ділянка Радивилів – Кременець)
Р-39 Броди – Тернопіль (ділянка Біла – Плотича)
Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам'янець-Подільський (на всій протяжності в межах області)
Р-87 (ділянки Завалів – Тютьків та Теребовля – Гримайлів)
Р-43 /М-19/ – Ланівці – /Н-02/ (по усій протяжності, за винятком Ланівців).
Крім того, в межах наявного фінансування проводять ліквідацію аварійної ямковості на найбільш критичних ділянках територіальних доріг:
Т-20-01 Бучач – Чортків – Скала-Подільська
Т-20-06 Городище – Зарваниця – Бучач
Т-20-02 Тернопіль – Скалат – Жванець
Т-20-04 Бережани – Підгайці – Монастириська
Т-20-13 Почаїв – Зборів
Т-20-18 Зборів – Козова
Т-20-11 Копичинці – Гусятин
Т-20-17 Гримайлів – Яблунів
Т-20-15 Борщів – Заліщики
Т-20-05 Бучач – Нижнів
Т-20-07 Бережани – Нараїв – Брюховичі.
В якому стані дорога у вашому населеному пункті чи поблизу? Де найбільші ями, а дороги негайно потребують ремонту — інформацію, фото і відео залишайте у коментарях. «20 хвилин» дізнаються, коли і за яких умов там відремонтують.
Читайте також:
Що виявили під час ремонту моста в Теребовлі
Віктор Павлік побував в рідній Теребовлі і поскаржився на... міст
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.