П’ять разів оплатив проїзд, а квитка валідатор не видав. Тоді водій… висадив хлопця з маршрутки

П’ять разів оплатив проїзд, а квитка валідатор не видав. Тоді водій… висадив хлопця з маршрутки
  • Чотири години Костя вистояв у черзі, аби здати документи на «Файну карту». Видадуть її через тиждень. Як їздити в коледж на інший кінець міста, якщо весь час виникають проблеми з оплатою проїзду, обурюється мати юнака.
  • У міськраді порадили написати скаргу, далі вже транспортні чиновники розбиратимуться з перевізником і водієм.

П’ять разів оплатив проїзд банківською картою. Усі п’ять разів на екрані валідатора з’являлась зелена галочка з написом «трансакція виконана». Однак валідатор вперто не видавав квиток, а водій просто-напросто висадив юного пасажира з маршрутки.

  • Весь ранок перетворився на божевілля, дитина повернулась додому, я запізнилась на роботу і, відклавши нагальні справи, повезла його на інший бік міста, аби не запізнився на навчання, — мати юнака Неля Залецька ледь стримувала гнів. — Їхав назад – знову проблеми, що довелось йти пішки. То мені роботу кинути і їздити возити-забирати сина? Чи скільки ще він пішки з «Дружби» на БАМ має ходити, бо в них, бачте, щось не працює?

Заплатив, а квитка не видало

16-річний Костянтин навчається у фаховому коледжі економіки, права та інформаційних  технологій ЗУМУ, корпус якого розташований на «Дружбі». Пари починаються о 8 ранку. Проживає родина на «Сонячному». Костя 18 жовтня вийшов о 7 ранку, аби дістатись на навчання. Вже через кілька хвилин був на зупинці на вул. 15 Квітня, що біля «Райцентру». Під’їхала 16-та маршрутка. Хлопець зайшов до салону і дістав банківську картку, аби розрахуватись за проїзд.

  • Він розрахувався валідатором – на екрані з’явилась галочка, і напис, що трансакція виконана, але квиток не видавало, — поділилась жінка, звернувшись до редакції «20 хвилин». — Водій сказав – немає квитка, нічого не цікавить, мовляв, виходь. Син бачить, що запізниться, як чекатиме на іншу маршрутку. Тому знову спробував розрахуватись карткою. І так 5 разів. Квитка не видало, водій просто висадив його з маршрутки.

    Відео дня
    /li>

Хлопець намагався пояснити водієві, що оплату проведено. Але той ніби нічого й не чув — виходь, і все. Не маючи потрібної суми на таксі, юнак прибіг додому. Мати відклала всі свої справи і повезла його на інший бік міста, аби не запізнився на навчання.  

Цього дня, як виявилось згодом, транспортні проблеми у юнака ще не закінчились. Продовжились вони, коли Костя повертався з навчання додому.

  • Перед тим ми ще розмовляли телефоном, і я кажу синові, мовляв, може це тільки в маршрутках такі проблеми, — згадує пані Неля. — Я ще сама йому поралила чекати на тролейбус. Син послухав, але додому довелось повертатись пішки.

Коли юнак сів до тролейбуса, кондукторка підійшла до нього, аби оплатив проїзд. Костя знову дістав банківську картку і розрахувався нею. Проте кондукторка видала, мовляв, в тебе на рахунку немає грошей. Тоді хлопець зайшов у банківський додаток і показав – на рахунку є 60 грн. Кондукторка була категоричною – виходь на наступній зупинці.  

4 години у черзі за "Файною карткою"

  • Мало того, що за ранішню поїздку зняло вп’ятеро більше грошей, а везла сина я, то ще й після пар повертався додому пішки, коли гроші на рахунку були, — обурюється Неля Залецька. — Проблема не з картками моєї дитини, а з їхніми валідаторами! То хто має відповідати за це безчинство? І скільки подібне триватиме? Може нарешті наведуть лад у цій новій так званій системі оплати проїзду?

Студентську карту тернополянина родина вже замовила. Аби її виготовити, Костянтин простояв у черзі понад 4 год. І, якщо у нього прийняли документи на виготовлення, друг Кості стояв у довжелезній черзі даремно — його відправили, бо не мав довідки зі школи.  

Картку тернополянина Костянтин отримає найшвидше за тиждень. Вже давно в хлопця є банківська картка юніора, якою й планував розраховуватись за проїзд, доки не отримає «файну». Готівку у міському транспорті не беруть. То як хлопцеві щодня діставатись до коледжу і додому? Мати обурюється, мовляв, їй щодня з роботи відпрошуватись, бо нову систему оплати проїзду запустили, а лад у ній досі не навели!

За коментарем ми звернулись до міськради. Там порадили тернополянці написати скаргу в управління транспортних мереж для з’ясування обставин.

За всю систему розрахунків і роботу валідаторів відповідає ТОВ "Системний зв’язок". Там нас запевнили, що інформації занадто мало, щоб пояснити, що відбулося. Також просять звернутися пасажирку із карткою у ТОВ Системний звязок".

Замінювати валідатори на нові не планують

Нагадаємо, нововведення запрацювали з 1 жовтня. Тепер у транспорті не можна розрахуватися готівкою. Можливість оплати банківською картою була і раніше, але після нововведень чимало людей скаржаться на помилки та збої.  

В усьому громадському пасажирському транспорті загального користування, який курсує на маршрутній мережі м. Тернополя, встановлені валідатори для можливості безготівкової оплати за проїзд, у тому числі безконтактною банківською карткою та пристроєм з технологією NFC, йдеться у відповіді міськради. А от замінювати валідатори на нові наразі не планують.

Тернополяни не раз скаржились «20 хвилин» на проблеми із оплатою банківськими картами. Зокрема, городяни розповідали, що списує гроші із запізненням чи за кілька поїздок, навіть якщо їх не було.

Про це та інші проблемою з оплатою проїзду у міському транспорті читайте також

Із банківських карток списує гроші за кілька поїздок, хоча їх і не було. У чому проблема: розбираємося

Знайти термінал і встигнути поїхати... Як і де купити разовий квиток на проїзд (ІНСТРУКЦІЯ)

Готівку, як брали, так і беруть. А пасажирів навіть виганяють. Ми перевірили всі зміни у транспорті

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (51)
  • Viktoria Lotecka

    Жах ,до чого докотився Тернопіль 🤦🏼‍♀️такий безлад ,встид і ганьба !!!
  • Георгій Г.І

    А що ? Винний платник? Чи сволоти з автотранспу?
  • Vasyl Khomenko

    Васильків і компанія ТОВ системний звязок крадуть наші гроші. Оплачував телефоном, зняло гроші як за дві поїздки. Звернувся в ТОВ Ситстемний звязок, а так говорять, ви ж двічі оплатили!!! Я говорю, що значть двічі?! Квиток у мене один а гроші зняло двічі! А мені кажуть ідіть звідси і усе. 10 грн. не така велика сума, але якщо це масово?! це просто банальна крадіжка грошей!
  • Arsen Bahiryan

    Піздити тих маршутчиків треба!!!

keyboard_arrow_up