Спецоперація у маршрутках: ми порахували, скільки водії заробляють “наліво”

- На те, що водії маршруток не видають квитків під час розрахунку готівкою, часто скаржаться пасажири. Про отримані неофіційно гроші, крім водія і пасажира, ніхто не знає.
- Відповідно кошти, отримані за проїзд, ніде не фіксуються і можуть потрапити у кишені водія чи перевізника.
Скільки може таким чином заробити водій, перевірили журналісти “20 хвилин”. Під час “спецоперації” 4 журналістки зранку сіли у маршрутки у різних мікрорайонах міста і проїхали майже коло. Сівши в автобус, наш “агент” отримувала квиток і фіксувала його порядковий номер. По дорозі рахувала кількість пасажирів, які сідали у транспорт. На одній із зупинок агента змінювала інша журналістка, яка теж отримувала квиток. Різниця між порядковими номерами квитків, отриманих на початку поїздки і в кінці, показує, скільки пасажирів водій перевіз офіційно. А підрахована агентом кількість пасажирів за цей період часу показує реальний пасажиропотік за майже одне коло.
Маршрутка №3
Журналістка сідає о 8.26 на зупинці вул. Кривоноса, отримує квиток №47. Їде за маршрутом: вул. Кривоноса- Обласна дитяча лікарня-Збаразька. Дорогою рахує кількість пасажирів - їх було 98. О 9.28 на Збаразькій у маршрутку заходить інша журналістка, яка отримує квиток № 102.
А тепер арифметика: 102-47=55 (це офіційна кількість пасажирів). А за нашими підрахунками, пасажирів було 98. 98-55=43. Отже, 43 пасажири їхали без квитків. 43Х5 грн=215 грн - це та сума, яка може потрапити в кишеню водія чи перевізника тільки за одну годину роботи. Скільки він може таким чином заробити за день порахувати нескладно.
Маршрутка №19
Наша журналістка сіла у маршрутку №19 о 8.26 на вул. Кривоноса. Проїхала за маршрутом: вул. Кривоноса - “Подоляни” - вул. Збаразька. Отримала квиток № 62. За годину поїздки журналістка нарахувала 95 пасажирів. Багато людей, які розраховувалися готівкою, просили у водія квиток, і він не відмовляв їм. Але були й такі, хто за квитком не звертався взагалі. О 9.30 на вул. Збаразькій у маршрутку заходить інша журналістка, яка отримує квиток №125.
Рахуємо: 125-62=63. 95-63=32. Отже, 32 пасажири оплачували проїзд готівкою і не отримали свої квитки. 32х5 грн=160 грн - це неофіційна сума, яку “заробив” водій за годину роботи.
Маршрутка №22
О 8.49 журналістка сіла у маршрутку на зупинці на вул. Володимира Великого. Проїхала за маршрутом: “Аляска”-автовокзал-Збаразька. За проїзд платила готівкою. Квиток №88 водій дав лише після прохання, але не обурювався. По дорозі журналістка нарахувала 50 пасажирів. Квитків люди не просили. На Збаразькій у маршрутку сідає інша журналістка і отримує квиток №114.
Рахуємо: 114-88=26. То ж якщо вірити квиткам, за 49 хвилин їхали лише 26 пасажирів. 50-26=24. Отже, 24 пасажири не отримали квитки. 24х5 грн=120 грн - сума, яку неофіційно “заробив” водій.
Маршрутка №27
Наша журналістка сіла у маршрутку о 9.33 на вул. Мазепи, поїхала на вул. Симоненка і вийшла на вул. Збаразькій. Отримала квиток № 88. За годину поїздки нарахувала 24 пасажири. Водій давав квитки пасажирам, які оплачували готівкою, лише в тому випадку, якщо вони просили. На Збаразькій в маршрутку сіла інша журналістка, яка отримала квиток № 107.
Рахуємо: 107-88=19 - стільки пасажирів отримали квитки. 24-19=5 - їхали неофіційно. 5х5грн=25 грн - отримав водій “наліво”.
Як виявилося, не без гріха усі водії. За годину роботи вони можуть заробити лівих 100-200 грн.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Piter SavkaСпейоперація і бабський спецпідрозділ "Курица"
-
апррттт
-
ВітьокЯ осінню, ще перед піднятям тарифів дзвонив на рахунок роботи на маршрутку по місту, попав на шефа тої кантори то він мені казав що водії з досвідом мають 1000гр за зміну, а на початках 700гр буду мати за зміну. Це якщо ти з досвідом то заробляєш 15000гр в місяць, але там треба звичайно рано вставати і пізно заїжати. Якщо водій стільки заробляє то скільки верху над ним заробляють???? Тут ще проблема з пільговиками є бо не має кому за них платити вот вони і перекидають це на тих хто платить. Є така приказка скільки вовка не годуй все одно в ліс дивитись буде, так і з нашими чиновниками. Все можна підрахувати ( витрати на пальне, амортизацію і дохід) а хто не хоче рахувати значить йому вигідно щоб мало хто знав правду.
-
ІринаА чому вони не порахували,що в кінці робочого дня водій з тої каси має заправити повний бак солярки і здати план власнику?Те що залишиться-то і є його зарплата.Офіційно водій ніякої зарплати не отримує,як всі інші люди.