Спецоперація у маршрутках: ми порахували, скільки водії заробляють “наліво”
 
    
- На те, що водії маршруток не видають квитків під час розрахунку готівкою, часто скаржаться пасажири. Про отримані неофіційно гроші, крім водія і пасажира, ніхто не знає.
- Відповідно кошти, отримані за проїзд, ніде не фіксуються і можуть потрапити у кишені водія чи перевізника.
Скільки може таким чином заробити водій, перевірили журналісти “20 хвилин”. Під час “спецоперації” 4 журналістки зранку сіли у маршрутки у різних мікрорайонах міста і проїхали майже коло. Сівши в автобус, наш “агент” отримувала квиток і фіксувала його порядковий номер. По дорозі рахувала кількість пасажирів, які сідали у транспорт. На одній із зупинок агента змінювала інша журналістка, яка теж отримувала квиток. Різниця між порядковими номерами квитків, отриманих на початку поїздки і в кінці, показує, скільки пасажирів водій перевіз офіційно. А підрахована агентом кількість пасажирів за цей період часу показує реальний пасажиропотік за майже одне коло.
Маршрутка №3
Журналістка сідає о 8.26 на зупинці вул. Кривоноса, отримує квиток №47. Їде за маршрутом: вул. Кривоноса- Обласна дитяча лікарня-Збаразька. Дорогою рахує кількість пасажирів - їх було 98. О 9.28 на Збаразькій у маршрутку заходить інша журналістка, яка отримує квиток № 102.

А тепер арифметика: 102-47=55 (це офіційна кількість пасажирів). А за нашими підрахунками, пасажирів було 98. 98-55=43. Отже, 43 пасажири їхали без квитків. 43Х5 грн=215 грн - це та сума, яка може потрапити в кишеню водія чи перевізника тільки за одну годину роботи. Скільки він може таким чином заробити за день порахувати нескладно.
Маршрутка №19
Наша журналістка сіла у маршрутку №19 о 8.26 на вул. Кривоноса. Проїхала за маршрутом: вул. Кривоноса - “Подоляни” - вул. Збаразька. Отримала квиток № 62. За годину поїздки журналістка нарахувала 95 пасажирів. Багато людей, які розраховувалися готівкою, просили у водія квиток, і він не відмовляв їм. Але були й такі, хто за квитком не звертався взагалі. О 9.30 на вул. Збаразькій у маршрутку заходить інша журналістка, яка отримує квиток №125.

Рахуємо: 125-62=63. 95-63=32. Отже, 32 пасажири оплачували проїзд готівкою і не отримали свої квитки. 32х5 грн=160 грн - це неофіційна сума, яку “заробив” водій за годину роботи.
Маршрутка №22
О 8.49 журналістка сіла у маршрутку на зупинці на вул. Володимира Великого. Проїхала за маршрутом: “Аляска”-автовокзал-Збаразька. За проїзд платила готівкою. Квиток №88 водій дав лише після прохання, але не обурювався. По дорозі журналістка нарахувала 50 пасажирів. Квитків люди не просили. На Збаразькій у маршрутку сідає інша журналістка і отримує квиток №114.

Рахуємо: 114-88=26. То ж якщо вірити квиткам, за 49 хвилин їхали лише 26 пасажирів. 50-26=24. Отже, 24 пасажири не отримали квитки. 24х5 грн=120 грн - сума, яку неофіційно “заробив” водій.
Маршрутка №27
Наша журналістка сіла у маршрутку о 9.33 на вул. Мазепи, поїхала на вул. Симоненка і вийшла на вул. Збаразькій. Отримала квиток № 88. За годину поїздки нарахувала 24 пасажири. Водій давав квитки пасажирам, які оплачували готівкою, лише в тому випадку, якщо вони просили. На Збаразькій в маршрутку сіла інша журналістка, яка отримала квиток № 107.

Рахуємо: 107-88=19 - стільки пасажирів отримали квитки. 24-19=5 - їхали неофіційно. 5х5грн=25 грн - отримав водій “наліво”.
Як виявилося, не без гріха усі водії. За годину роботи вони можуть заробити лівих 100-200 грн.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
- 
                             Piter SavkaСпейоперація і бабський спецпідрозділ "Курица" Piter SavkaСпейоперація і бабський спецпідрозділ "Курица"
- 
                             апррттт апррттт
- 
                             ВітьокЯ осінню, ще перед піднятям тарифів дзвонив на рахунок роботи на маршрутку по місту, попав на шефа тої кантори то він мені казав що водії з досвідом мають 1000гр за зміну, а на початках 700гр буду мати за зміну. Це якщо ти з досвідом то заробляєш 15000гр в місяць, але там треба звичайно рано вставати і пізно заїжати. Якщо водій стільки заробляє то скільки верху над ним заробляють???? Тут ще проблема з пільговиками є бо не має кому за них платити вот вони і перекидають це на тих хто платить. Є така приказка скільки вовка не годуй все одно в ліс дивитись буде, так і з нашими чиновниками. Все можна підрахувати ( витрати на пальне, амортизацію і дохід) а хто не хоче рахувати значить йому вигідно щоб мало хто знав правду. ВітьокЯ осінню, ще перед піднятям тарифів дзвонив на рахунок роботи на маршрутку по місту, попав на шефа тої кантори то він мені казав що водії з досвідом мають 1000гр за зміну, а на початках 700гр буду мати за зміну. Це якщо ти з досвідом то заробляєш 15000гр в місяць, але там треба звичайно рано вставати і пізно заїжати. Якщо водій стільки заробляє то скільки верху над ним заробляють???? Тут ще проблема з пільговиками є бо не має кому за них платити вот вони і перекидають це на тих хто платить. Є така приказка скільки вовка не годуй все одно в ліс дивитись буде, так і з нашими чиновниками. Все можна підрахувати ( витрати на пальне, амортизацію і дохід) а хто не хоче рахувати значить йому вигідно щоб мало хто знав правду.
- 
                             ІринаА чому вони не порахували,що в кінці робочого дня водій з тої каси має заправити повний бак солярки і здати план власнику?Те що залишиться-то і є його зарплата.Офіційно водій ніякої зарплати не отримує,як всі інші люди. ІринаА чому вони не порахували,що в кінці робочого дня водій з тої каси має заправити повний бак солярки і здати план власнику?Те що залишиться-то і є його зарплата.Офіційно водій ніякої зарплати не отримує,як всі інші люди.
 
                             
                         
                                     
                                    