Відкрили для транспорту реконструйований міст у Теребовлі

Відкрили для транспорту реконструйований міст у Теребовлі

Перше авто 28 листопада проїхало збудованим «з нуля» мостом через річку Гнізна на 354 кілометрі траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече. Штучну споруду замість аварійної збудували за 10 місяців – протягом лютого-листопада 2024 року.

Реконструкція мосту у місті Теребовля на стратегічно важливій трасі М-19 виконується коштом Європейського інвестиційного банку. Вперше з 2008 року на державних дорогах Тернопільської області Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області збудувала повністю нову штучну споруду.

Скільки коштів виділили

 Очікувана вартість проєкту реконструкції становила – 186,9 млн. грн. Економія за результатами проведених торгів – 15,5%.  Загальна вартість об’єкту становить 158 млн. грн.

Відео дня

Проєкт реконструкції включає зведення мосту, заміну комунікацій на підходах та облаштування усієї необхідної інфраструктури (освітлення, дорожні знаки, огородження, тротуари тощо).

Перед відкриттям руху фахівці ДП "Національний інститут розвитку інфраструктури" перевірили якість та надійність збудованого мосту. За допомогою спеціальних датчиків вони визначили реакцію споруди на статичне та динамічне навантаження від 4 вантажівок.

Стара аварійна переправа була збудована понад 90 років тому

 — Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області, розуміючи важливість повноцінного проїзду через Теребовлю, відкрила рух після успішних випробувань. Зазначимо, що основні роботи завершено, однак під мостом підрядна організація продовжує працювати. Міст у місті Теребовля розташований на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15000 транспортних засобів. Стара аварійна переправа була збудована понад 90 років тому. Під час обстеження на ній виявили численні недоліки, які загрожували безпеці руху та могли призвести до руйнування та повного паралічу руху. Найкритичніші – поперечні тріщини прогонової будови з розкриттям, поздовжня тріщина залізобетонної плити проїзної частини, відсутність будь-якого армування опор, які стояли на дерев’яних палях, тощо, —  прокоментував начальник Служби відновлення Микола Довгошия.

 Довжина нового мосту становить 48,7 метра, загальна ширина – 12,8 м. Він має 2 смуги руху та тротуари з двох сторін завширшки 1,8 м.

Весь комплекс дорожньо-будівельних робіт у Теребовлі заплановано завершити у 2025 році.

Довідка 
Через міст у місті Теребовля розташований на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів. Під час обстеження на ньому виявили численні недоліки, які загрожували безпеці руху та могли призвести до руйнування та повного паралічу руху. Найкритичніші – поперечні тріщини прогонової будови з розкриттям, поздовжня тріщина залізобетонної плити проїзної частини, відсутність будь-якого армування опор, які стояли на дерев’яних палях тощо.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, що аварійний ремонт мосту поблизу проводять поблизу села Клювинці. Міст є частиною державної автомобільної дороги Т-20-17 Гримайлів – Яблунів. На штучній споруді, яка була побудована 1975 року, за півстоліття експлуатації утворилися небезпечні пошкодження.

Читайте також:

Заасфальтували міст у Теребовлі: коли планують відкрити його для транспорту (пресслужба Служби відновлення)

Який вигляд має міст у Струсові, який одразу після ремонту пошкодила злива 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (5)
  • Читач48
    Не пройшло і 30 років...
  • Олександр Ділай
    Радянські пи***ни.
  • Оксана
    Дякувати що дочекалися.
  • Олександра
    І скільки з 158 млн пішло на міст?

keyboard_arrow_up