У Тернополі дві ДТП за участю тролейбусів. Там чималі затори (ОНОВЛЕНО)
- За можливості об'їжджайте ці ділянки, аби не застрягнути у заторах.
На перехресті 15 Квітня-Злуки-Купчинського зіткнулися тролейбус та вантажівка, повідомили «20 хвилин» читачі.
На місці ДТП затори, рух транспорту ускладнений. На місце події прибули патрульні.
— Водій тролейбуса та водій вантажного транспортного засобу MAN з напівпричепом рухались в суміжних смугах, — повідомила старша інспекторка управління патрульної поліції в області Віталія Щупляк. — Однак керманич тролейбуса не дотримався безпечного інтервалу і допустив зіткнення із водієм вантажного MAN. Травмованих немає.
На водія тролейбуса патрульні складають адміністративні матеріали за ст. 124 КУпАП — йдеться про порушення ПДР, що спричинило дорожньо-транспортну пригоду. Транспортні засоби з місця автопригоди прибрали. О 19.00 у патрульній поліції повідомили, що рух відновили.
Також читачі повідомляли про ДТП за участю громадського транспорту на Бережанській. Там зіткнулися автобус і тролейбус. У патрульній поліції кажуть, що на лінію 102 про цю ДТП не повідомляли.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Kostiantyn Zawadskyi
І тим більш неадекватними і ворожими сприйматимуться заяви деяких недалеких "тролейбуси не на часі купувати, на таких поїздимо" – невже не видно, що ті тролейбуси, що є, не просто не рекомендовано, а й банально небезпечно на лінію випускати, і що їх бракує?
Ігор Тапата
Kostiantyn Zawadskyi reply Ігор Тапата
Зменшений пасажиропотік Тр11 і виключно гармошковий випуск на Тр8 – наслідок проблем з мостом і рагульського управління маршрутною мережею міста: на Тр10 поки що гармошки заборонені через проходження маршруту проблемним мостом, тому їх з безвиході та браку коротких пускають на Тр7, Тр8, Тр9, і через той ж міст Тр11 просто спаскудили, розірвавши сполучення Центр-Східний і Східний-Бам, замість того, щоб Тр11 пустити по пр-ту Злуки: через вул. Київську багато чого їде, хто захоче з Центру їхати через Київську на Східний (для цього є Тр5, який тепер пліч-о-пліч їде з Тр11), власне через що Тр11 тепер користується меншим попитом. Якби коротких вистачало, то б рухомий склад на Тр7, Тр8, Тр9 відповідав реальному пасажиропотоку.
Але так, на Тр8 дійсно було б варто залишити конфігурацію в 2 коротких і 2 довгих (пікові випуски закриваються гармошками, прості – короткими). Та й вся ця ситуація з Тр11 тимчасова: є уже готовий поворот з вулиці Вояків дивізії Галичина на пр-т Степан Бандери в обхід моста, але туди не будуть поки що нічого пускати, поки не відремонтують на вулиці Вояків дивізії Галичина, бо дорога там просто в жахливому стані. Як зремонтують дорогу в об'їзд моста, тоді на Тр10 повернуть гармошки, які неслабо і в міжпікові години заповнювалися, і повернеться нормальна версія Тр11, яка навіть в міжпік їздила більш наповненою, ніж зараз, тоді можливо і повернуть короткі на Тр7, Тр8, Тр9, правда відновити колишню кількість коротких не вийде, бо стають через проблеми з кузовом один за одним, а замінити нема чим. І були плани купити 16 вживаних низькопідлогових зчленованих тролейбусів (для заміни наявних зношених гармошок), але не знаю, чи це актуально через проблеми з мостом і чи не відмовилися від цих планів. Зараз головне дочекатися 30 нових 12-метрових тролейбусів і 16 гармошок, бо кількість робочих тролейбусів невпинно падає, але чиновникам схоже на це байдуже взагалі.
Ігор Тапата reply Ігор Тапата
Kostiantyn Zawadskyi reply Ігор Тапата
І я б не сказав, що вони порожні їздять в міжпік, сам бачив, і в короткий стільки не помістиш, скільки їде на 8 і на 11 в міжпікові години. Невже ви зацікавлені в тому, щоб в пік на коротких була тиснява?
Ігор Тапата reply Ігор Тапата
Kostiantyn Zawadskyi reply Ігор Тапата
Тобто нещасні 30 тролейбусів-гармошок створюють корки, а тисячі автівок ні? Логіки в вас нема. Затори не через тролейбуси, а через рагулів на автівках, які ПДР не вивчали і провокують аварійні ситуації з тролейбусами, не хочуть навіть пропустити тролейбус.
І в ДТП потрапив короткий тролейбус, а не гармошка
Так що досить городити дурниці
Ігор Тапата reply Ігор Тапата
Kostiantyn Zawadskyi reply Ігор Тапата
З власного керма видніше?
Корки створюють автомобілі, які нераціонально використовують міську територію, а не тролейбуси, які перевозять по 100-150 людей (щоб перевезти таку кількість людей, знадобиться 30+ автомобілів, які створюють ще більші корки, ніж один тролейбус
Перш ніж таку дурню казати, проїдьтеся в пік на коротких тролейбусах на Тр10, будете тоді байки розповідати
Тролейбусів всього менше 50, а автівок тисячі, десятки або навіть сотні тисяч. Логіка де?
Не розповідайте дурню.