У Тернополі оптимізують роботу комунального транспорту

У Тернополі оптимізують роботу комунального транспорту

Збитки КП «Тернопільелектротранс» цього року можуть сягнути близько 70 мільйонів.

На засіданні виконавчого комітету Тернопільської міської ради розглядалося питання «Про погодження фінансового плану комунального підприємства «Тернопільелектротранс» на 2022 рік».

Про це повідомляє пресслужба Тернопільської міської ради.

Зі слів директора даного підприємства Андрія Мастюха, у зв’язку з воєнним станом, низьким пасажиропотоком, минулорічним здорожчанням електроенергії для підприємства, до кінця цього року прогнозовано збитки для КП у розмірі близько 70 мільйонів гривень.

Відео дня

З метою недопущення збільшення вартості за проїзд у громадському транспорті міста, виконавчий комітет дав доручення керівнику КП переглянути витрати підприємства, провести оптимізацію його роботи, у тому числі переглянути кількість та періодичність рейсів на маршрутах тролейбусів, що не користуються попитом у пасажирів.

Також управління транспорту отримало доручення спільно з КП «Тернопільелектротранс» та перевізниками вивчити можливість на деяких маршрутах замінити тролейбуси відповідними автобусами, щоб максимально зберегти транспортну мережу міста.

Читайте також Рух тролейбусів у Тернополі продовжено

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (7)
  • Коновалець

    Мер Львова скористався шр війна  і поляків натягнув на  більше як 20 автобусів як гуманітарну допомогу.Так вони не нові але беу мерседес чи ман не йде в ніяке зрівняння чим чернігівська  нова скотовзка чудо з  г....но і палок,де інваліду(не візочник) щоб добратися до призначеного місця потрібно не один п'єдестал подолати,все для людей!!!А проїзд залишається одним з самих дорожчих в Україні.тому люди пішкодрала включають!Правильно поріжте тролейбуси ,замість них скотовозки-коптілки з скрипучими тормозами що приближені бабло піднімали.Головне вчасно  електорату втирати про ЄС як "комуністи" заливали про світле майбутнє при Союзі)))
  • Алабама

    Так, правильно, понатикували тих "кірогазів" що в більшості дублюють рух тролейбусів, посадили за кермо "дуболомів" в якого в мозку одна задача - підрізати тролейбус і заблокувати зупинку, тролейбус не буде ж висаджувати людей на проїзну частину, а значить можна грузитись, люди не люблять чекати поки тролейбус підїде. А ще ж автобус дешевше заправити, та й КОВІД в нас тільки в тролебусах, в автобусі нема, там иожна їхати без маски. Позбувайтесь тролебусів, автобуси ж більший дохід приносять (вам особисто), тролебус не обїде корок дворами чи узбіччам, та й вихлопами дихати приємніше. Оптимізуйте, чи то правельніше знищуйте електротранспорт. Покидьки.

    Ирина reply Алабама

    Ви задовбали своїм ковідом і масками. Забудьте.
  • Назарій Грабар

    37 маршрут автобуса - мертвонароджений)))

    Читач60 reply Назарій Грабар

    Він ще убиває спотворений Тр1 своїм дубляжем, а до нормального вигляду Тр1 (до 2019) заважає поновити А1а. Влада міста умисно робить акцент на автобусах, гроблячи тролейбусну мережу, трактуючи, що тролейбуси – невигідний вид транспорту .
  • Читач71

    Значить тролейбусам не вигідно їздити, а автобусам буде вигідно?

    Коновалець reply Читач71

    Автобуси  -коптілки своїм спільникам будуть бабло піднімати а з тролейбуса який попит.Сонцелікий ще багато років назад заливав що з 18 року транспорт буде сучасний і комунальний І без скотовозок.

keyboard_arrow_up