16 жовтня у Тернополі представили концепцію покращення дорожнього трафіку. Фахівці визначили, що 68 об’єктів у місті потребують покращення інженерно-транспортної інфраструктури. Які зміни пропонують?
Карту-схему попередньо розробили фахівці ТОВ «НТ Дорбудпроект». Вона підготовлена на основі пропозицій профільних фахівців патрульної поліції, управління транспорту, управління житлово-комунального господарства, а також тих пропозицій і зауважень, які надійшли від жителів міста.
«Зважаючи на зростання кількості приватного транспорту на дорогах Тернополя, ускладнення руху громадського транспорту та застарілу забудову вулиць, яка не пристосована до сучасного трафіку, необхідно змінювати та по-новому моделювати перехрестя і вулиці, а також використовувати нові технології в сфері паркування, - зазначив міський голова Сергій Надал. - На тих об’єктах у місті, де вже змінено схему ОДР, ми бачимо позитивний результат та зменшення аварійності і заторів. Тож ми й надалі будемо покращувати транспортну інстраструктуру, щоб розвантажувати вулиці та забезпечити безпеку на дорозі як водіям, так і пішоходам та велосипедистам".
Тернополяни можуть долучитися до обговорення запропонованих експертами змін та до 1 листопада надавати власні пропозиції і зауваження через Google-форму.
Відповідно до проведеного дослідження та аналізу транспортних потоків у місті, фахівці визначили 68 об’єктів, які потребують покращення інженерно-транспортної інфраструктури.
Схема модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя розроблялася на основі імітаційного моделювання дорожнього руху на перехрестях та основних магістралях міста з врахуванням низки факторів: час затримки водіїв, наявні житлові будинки, параметри проїжджої частини, конфліктні точки, вечірній і ранковий трафік, світлофорні обєкти тощо. Усе це дало змогу детально оцінити і проаналізувати загальну схему руху на одному чи одразу декількох об’єктах, щоб змоделювати оптимальний кінцевий варіант.
Зміни пропонується внести на одній із найбільш завантаженій транспортній розв’язці - вул. 15 Квітня – вул. Р. Купчинського - просп. Злуки.
Адже, як дослідили фахівці, в листопаді 2019 року інтенсивність руху за добу тут складала 25 тис. транспортних засобів, а вже після впровадження карантину кількість автівок зросла майже на 40%. На вул. 15 Квітня від Збаразького кільця максимальна довжина затору в години пік становить близько700 м. п, а також утруднені лівоповоротні заїзди.
Тому тут пропонується: влаштувати відокремлену правоповоротну та лівоповоротну смуги, що зменшить затори на магістральних вулицях, та влаштувати острівці безпеки на пішохідних переходах.
Усі інші об’кти модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя можна переглянути ТУТ.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Ігор Валентинович
Oleg Tyndyk
Alex D
Alex D