Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: чи вплинуло це на графік і як купити квитки

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується. Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними.
Про це 24 березня повідомили в Укрзалізниці.
Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки ворога по інфраструктурі, йдеться у повідомленні
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.
Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
— Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі, — зазначили в Укрзалізниці.
Як працює Укрзалізниця?
- квитки продаються через каси. Каси посилюють персоналом, розширюють графіки роботи;
- на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
- у крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (у компанії вибачаються заздалегідь, що може не бути в наявності місць всіх класів).
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
- в Укрзалізниці наполегливо просять не штурмувати каси 24 березня. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
- Укрзалізниця поінформує відразу по відновленню онлайн-сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки?
— Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем, — йдеться у повідомленні. — Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на [email protected].
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, що зранку 23 березня в Укрзалізниціі стався технічний збій. Тимчасово не можна було купити квитки на потяги онлайн. Зокрема, не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Читайте також:
В «Укрзалізниці» тимчасово не працює продаж квитків онлайн: як оформлюють проїзд
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.