Як оцінити проїздку у громадському транспорті чи написати скаргу: «20 хвилин» перевірили

У додатку еТернопіль з’явилась нова функція. Тепер можна залишати відгуки про поїздки у громадському транспорті та навіть ставити оцінки. Як працює функція?
З 28 січня у додатку «е-Тернопіль» запрацював сервіс «Оціни поїздку у громадському транспорті». У міській раді запевняють, що звернення та зауваження чи скарги отримуватиме управління транспортних мереж і на них реагуватимуть. На критичні зауваження тернополяни отримуватимуть відповіді.
Як залишити відгук
Для того щоб поставити оцінку достатньо відкрити застосунок та перейти до відповідного розділу. А от щоб залишити коментар, детально описати проблему чи додати фото – необхідно авторизуватися у застосунку через мобільний банк.
Для цього треба виконати наступні кроки:
- Запустіть застосунок еТернопіль. На нижній панелі інструментів виберіть «Сервіси».
- Виберіть «Оцінити поїздку». Функція доступна у транспортних сервісах.
- Авторизуйтеся через id.gov.ua. Якщо цього не робити – ви зможете залишати лише оцінку по п'ятибальній шкалі.
- Виберіть BankID. Можна вибрати будь-який банк, яким ви користуєтесь.
- Відкрийте застосунок банку. Система пропонує перейти в додаток мобільного банку, щоб підтвердити реєстрацію.
- Перевірте інформацію. Після цього надайте дозвіл на передачу цих даних.
- Придумайте пароль для входу. Також можна підключити функцію входу за допомогою біометрії на телефоні (відбиток пальця, FaceID).
- Подайте звернення. Після входу ви можете подавати звернення про якість громадського транспорту.
- Виберіть маршрут та транспорт. Вкажіть тип транспорту, номер маршруту, номерні знаки (можна знайти на квитку), виберіть тип звернення та опишіть його. Можна додати фото.
Всі відгуки та звернення можна переглядати у застосунку.
Станом на 4 лютого, у застосунку вже залишили понад 300 оцінок громадського транспорту. Номер вашого звернення можна бачити в розділі оцінки поїздок.
Як звернутися без додатку
Для того щоб залишити свою скаргу чи звернення до управління транспортних мереж та зв'язку – можна зателефонувати до управління:
тел.: (0352) 52-15-14;
(0352) 52-69-41.
Для того щоб звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» міської ради» потрібно зателефонувати за номером:
тел: 0 800 303522;
15-80.
Також всередині транспорту повинна бути інформація про перевізника та контакти для звернень громадян.
Чи будете ви залишати оцінки про стан громадського транспорту? Пишіть у коментарях!
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Ольга Бондарчук
Alina Zabolotna
Микола Шкарупа
Elia Zadorozhna