Як оцінити проїздку у громадському транспорті чи написати скаргу: «20 хвилин» перевірили

Як оцінити проїздку у громадському транспорті чи написати скаргу: «20 хвилин» перевірили

У додатку еТернопіль з’явилась нова функція. Тепер можна залишати відгуки про поїздки у громадському транспорті та навіть ставити оцінки. Як працює функція? 

З 28 січня у додатку «е-Тернопіль» запрацював сервіс «Оціни поїздку у громадському транспорті». У міській раді запевняють, що звернення та зауваження чи скарги отримуватиме управління транспортних мереж і на них реагуватимуть. На критичні зауваження тернополяни отримуватимуть відповіді.

Як залишити відгук

Для того щоб поставити оцінку достатньо відкрити застосунок та перейти до відповідного розділу. А от щоб залишити коментар, детально описати проблему чи додати фото – необхідно авторизуватися у застосунку через мобільний банк.

Для цього треба виконати наступні кроки:

Відео дня
  1. Запустіть застосунок еТернопіль. На нижній панелі інструментів виберіть «Сервіси».

  1. Виберіть «Оцінити поїздку». Функція доступна у транспортних сервісах.

  1. Авторизуйтеся через id.gov.ua. Якщо цього не робити – ви зможете залишати лише оцінку по п'ятибальній шкалі. 

  1. Виберіть BankID. Можна вибрати будь-який банк, яким ви користуєтесь.

  1. Відкрийте застосунок банку. Система пропонує перейти в додаток мобільного банку, щоб підтвердити реєстрацію.

  1. Перевірте інформацію. Після цього надайте дозвіл на передачу цих даних.

  1. Придумайте пароль для входу. Також можна підключити функцію входу за допомогою біометрії на телефоні (відбиток пальця, FaceID).

  

  1. Подайте звернення. Після входу ви можете подавати звернення про якість громадського транспорту.

  1. Виберіть маршрут та транспорт. Вкажіть тип транспорту, номер маршруту, номерні знаки (можна знайти на квитку), виберіть тип звернення та опишіть його. Можна додати фото.

Всі відгуки та звернення можна переглядати у застосунку. 

Станом на 4 лютого, у застосунку вже залишили понад 300 оцінок громадського транспорту. Номер вашого звернення можна бачити в розділі оцінки поїздок. 

Як звернутися без додатку

Для того щоб залишити свою скаргу чи звернення до управління транспортних мереж та зв'язку – можна зателефонувати до управління:

тел.: (0352) 52-15-14;

(0352) 52-69-41.

Для того щоб звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» міської ради» потрібно зателефонувати за номером:

тел: 0 800 303522;

15-80.

Також всередині транспорту повинна бути інформація про перевізника та контакти для звернень громадян. 

Чи будете ви залишати оцінки про стан громадського транспорту? Пишіть у коментарях! 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (5)
  • Ольга Бондарчук

    Корисна функція
  • Alina Zabolotna

    Я вже пробувала, то все нормально пішло
  • Микола Шкарупа

    Як поглянеш на деякий транспорт це рухля..
  • Elia Zadorozhna

    Добре !!!

keyboard_arrow_up