Який стан громадського транспорту Тернополя. Порівняли маршрутки, тролейбуси та нові автобуси (ФОТО)

Який стан громадського транспорту Тернополя. Порівняли маршрутки, тролейбуси та нові автобуси (ФОТО)
  • У Тернополі вже оновили частину громадського транспорту. Разом зі старими тролейбусами та «маршрутками» можна побачити і сучасні низькопідлогові автобуси з тролейбусами.
  • Ми порівняли стан та комфорт різного виду транспорту Тернополя. Про це у матеріалі.

Журналісти «20 хвилин» побували у різному транспорті міста – старих «маршрутках» та тролейбусах, сучасних низькопідлогових автобусах. В першу чергу ми звертали увагу на стан салону – чистоту обшивки сидіння, чи є ржаві елементи та малюнки вандалів.

Молоточки для екстреного розбивання скла були у всьому транспорті. Вогнегасники та аптечки зазвичай знаходяться у водія.

Маршрут №16

Відео дня

Жовтий «Еталон», виглядає на свій немалий вік. Всередині – запилені через значну кількість пасажирів килимки. Синій гладкий матеріал, яким оббиті крісла, на багатьох сидіннях надірваний, однак плям на ньому не видно.

Білий "МАЗ 206", який курсує тим самим маршрутом, ззовні виглядає куди краще. Адже такі автобуси в нашому місті з'явились лише два роки тому. Тут так само запилені килимки, а м'яка оббивка крісел сірого кольору вкрита плямами. Вони практично на кожному сидінні. Однак їхати в такому автобусі значно комфортніше. Сюди можна без проблем поставити дитячий візок.

Маршрут №13

Ще одна жовта «маршрутка», яка курсує містом. Вона, на відміну від багатьох інших, в хорошому стані. Всередині чисто. Обшивка сидінь також чиста та без потертостей. Салон не заліплений рекламою, як у багатьох інших маршрутках та тролейбусах.

Тролейбус №5

М'які крісла обтягнуті матерілом схожим на шкіру, чисті і цілі. На деяких поручнях затерта і облущена фарба. На металевих елементах, з під фарби пробивається іржа. Особливо її помітно в місцях зварочних швів. На весь салон односекційного тролейбуса лише одне графіті.

Щілини в розсувних дверях цього спекотного літа звісно стануть в пригоді, але взимку, доведеться сідати від дверей подалі.

Тролейбус №11

Це двосекційний тролейбус. На сидіннях стара оббивка з–під якої видно поролон. Металеві елементи роз’їдає іржа.

Тролейбус №10

Ще одна «гармошка». Стан цього тролейбуса значно кращий, ніж попереднього. Сидіння мають стару обшивку, але принаймні вона не порвана та не протерта. На деяких металевих деталях видніється іржа. На спинках та стінах тролейбуса різні написи, які лишили вандали.

Тролейбус №2

Куплений в Чехії тролейбус зовні виглядає краще, ніж ті, що курсують містом. Всередині також все пристойно: чисті крісла, чиста підлога, жодного вандальського малюнка. Однак, деякі металеві елементи вкриті іржею, особливо це стосується болтів на кріслах. Щілин у дверях немає, закриваються вони щільно.

Автобус №35

Це низькопідлоговий автобус МАН. Саме їх першими почали закупляти у Тернополі, щоб замінити старий транспорт. Це були не нові автобуси. Кілька років курсування містом теж дались в знаки. «Попрацювали» вандали, які обмальовують сидіння. Обшивка в деяких місцях затерта. В автобусі, в якому ми побували, було розбите скло.

Автобус №38

Це найновіші автобуси, які курсують містом. Салон в ідеальному стані. Всередині було чисто. Всередині є спеціальні місця для людей з інвалідністю. Також можна поставити дитячий візок. Сидіння чисті та не пошарпані.

Чи планують підвищувати тарифи?

Наразі вартість проїзду у громадському транспорті становить 10 гривень при розрахунку банківською карткою або при купівлі разового квитка, 9 гривень при наявності електронного проїзного та 8 грн – для власників персоніфікованої «Картки тернополянина».

Однак чи не планують наразі у міськраді підвищувати тарифи? Адже вартість пального, запчастини та обслуговування транспорту росте.

Через дефіцит пального деякі приватні перевізники були змушені зменшити кількість транспорту на маршрутах.

Тож ми звернулися до міської ради з інформаційним запитом, щоб дізнатися, чи розглядають у міськраді можливість зміни тарифів та ситуація з паливною кризою впливає на роботу громадського транспорту міста. Більше – згодом.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (13)
  • Oleg Macenko

    Тим тролейбусам купа років ще пише Чехословаччина нові нема за що купити треба і щось вкрасти.
  • Іван Юзва

    Дати фіру на деревяних колесах і на тюки посадити замісь того шоб сідушки рвати.
  • Оксана Каркут

    Майже всі старі автобуси ржаві , ось- ось розваляться. Страшно їздити, а звуки при по воротах чи тормозінні ,таке враження що щось розкривається.

    Оксана Каркут reply Оксана Каркут

    Марія Гніздюх ви адекватні? Хочете їздіть,а взагалі хочеться їздити в нармальних маршрутках чи може ні?

    Марія Гніздюх reply Оксана Каркут

    Оксана Каркут їздіть на таксі
  • Ростік Пукало

    Містом їздить 19 маршрутка я не знаю як там в середині стан салону, але ззовні страшно дивитися. Чорний дим з вихлопної вся в ржавих плямах, як її випускають на маршрут.

keyboard_arrow_up