Електронний проїзний квиток у тролейбусі: тарифи та правила користування

З грудня буде запроваджено проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток. Їх буде два види і чотири тарифних плани. Причому кожен із них дозволятиме пасажиру економити на проїзді від 7,5% і більше.

 

 

Електронний проїзний квиток у тролейбусі: тарифи та правила користування

«Оскільки місячні проїзні квитки нині не мають популярності та вже пережили себе, КП «Тернопільелектротранс» пропонує пасажирам проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток, схожих на банківські.

Вартість самого носія становитиме 15 грн. Також пасажир оплачує номінальну вартість вибраного тарифного пакета.
Картки будуть запрограмовані на два види проїзних квитків – громадський і пільговий (студентський та учнівський). У кожному з них будуть чотири тарифні пакети: «Економ» (включає 43 їздки), «Стандарт» (65), «Преміум» (99), «Безліміт» (необмежена кількість їздок). Система розроблена таким чином, що, у залежності від обраного пакета, пасажир економить на проїзді від 7,5% і більше. Зазначимо, що строк дії проїзних квитків обмежується 90 днями, після чого картка підлягає обнулінню», – розповів начальник сервісного відділу обслуговування КП «Тернопільелектротранс» Тетяна Фурман.

У тролейбусі буде діяти два варіанти оплати проїзду:

1. Оплата за допомогою безконтактної картки. З якої кондуктор за допомогою валідатора знімає поїздку та видає пасажиру проїзний квиток.

2. Готівкова оплата проїзду, якщо у пасажира немає безконтактної картки.

У такому випадку пасажир платить за проїзд в тролейбусі готівкою відповідно до вартості проїзду (повний квиток чи студентський) кондуктору, який у свою чергу знімає поїздку з своєї службової картки та друкує разовий квиток в салоні транспортного засобу валідатором із зазначенням  часу проїзду, номера ТЗ та маршруту.

Зауважимо, що ці картки будуть неперсоніфіковані, тому їх можна передавати як членам сім’ї, так і працівникам підприємств та організацій, а також знайомим. Більше того, під час однієї їздки таким квитком можуть скористатися кілька чоловік, відповідно з картки буде знято певну кількість їздок (окрім пакета «Безліміт», який дійсний 30 днів та в якому обмежене повторне зняття їздок протягом певного часу в тому ж транспортному засобі).

Кожен пасажир може на власний розсуд вибрати той чи інший тип проїзних квитків. До прикладу, проїзний «Економ», кажуть у КП «ТЕТ», зручний для тих осіб, які їздять зазвичай на роботу і з роботи. Картка типу «Стандарт» зручна для людей, які активно пересуваються по місту не лише під час робочого дня, а й після роботи. Картка «Преміум» підійде для активних людей, які багато їздять громадським транспортом протягом усього тижня, в тому числі на вихідні. А пакет «Безліміт» зручний для організацій, чиї працівники по кілька разів на день переміщаються з однієї частини Тернополя в іншу. Особливо популярними нові картки мають стати для тих студентів, які навчаються у вузах, корпуси яких розкидані по всьому місту.

Придбати картки тривалого користування, а також поповнити їх можна буде у пунктах продажу по всьому Тернополю.

З грудня у місті буде діяти 10 пунктів продажу безконтактних карток. В подальшому мережа розшириться до 30-40. А загалом планують відкрити до 80 пунктів у напрямках покриття тролейбусних маршрутів.

 На проїзній картці буде QR-код, який міститиме посилання на офіційний сайт КП «Тернопільелектротранс», де розміщено інформацію про проїзні квитки тривалого користування (тарифні пакети, правила користування тощо) та пункти їх продажу.

Подібне нововведення буде вигідне як тролейбусникам, так і пасажирам. Перші, отримавши одразу «живі» гроші, зможуть по-іншому планувати господарську діяльність (оперативно вкладати кошти у ремонт та закупівлю транспортних засобів тощо). Інші ж отримають економію у вигляді бонусних їздок.

Зауважимо, що право на проїзд за такою карткою дасть не лише її наявність. Підтвердженням права на проїзд є разовий квиток, видрукуваний за допомогою валідатора з інформацією про факт зняття їздки з картки, а також маршрут тролейбуса, тип проїзного квитка, кількість невикористаних їздок. У випадку відсутності разового квитка проїзд вважається неоплаченим. При цьому, якщо пасажир користуватиметься пільговим типом проїзного квитка, при собі обов’язково повинен мати учнівський чи студентський квиток.

Пам'ятка користувача проїзним квитком тривалого користування

- Проїзний квиток тривалого користування (далі - ПКТК) – засіб фіксації проїзду, створений на основі безконтакної картки, що дає можливість проїзду в електричному транспорті м.Тернополя та є складовою Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП) КП «Тернопільелектротранс».
- Інформація про види тарифних пакетів ПКТК, термін їх дії та порядок розрахунку вартості наведена у таблиці.
- Пільгові ПКТК (студентські, учнівські тощо) дають  право  на  проїзд  тільки  за  наявності  в пасажира студентського (учнівського) квитка. Залишок не використаних їздок та термін дії ПКТК Ви зможете побачити у підтверджуючому реєстрацію квитку. Квиток друкується за допомогою валідатора.
- Тарифний пакет «Безліміт» дозволяє зареєструвати лише одну поїздку в одному транспортному засобі одночасно.
- Поповнити ПКТК можна у пунктах продажу та поповнення, інформація про які розміщується в салонах транспортних засобів та на сайті перевізника. Якщо залишок доступних їздок дорівнює 0, Ви маєте можливість поповнити Ваш ПКТК до закінчення терміну дії попередньо оплаченого тарифного пакету. Термін дії тарифного пакету продовжиться автоматично в момент поповнення ПКТК.
- Обраний Вами тарифний пакет ПКТК зміні на інший не підлягає.
- Не рекомендується піддавати карту механічним пошкодженням, згинати та нагрівати її. У випадку пошкодження картки не використані їздки не повертаються.
- По закінченні терміну дії тарифного пакету не використані їздки не зберігаються.
- У  разі  виходу рухомого складу з ладу під час роботи на маршруті  (лінії)  пасажири,  що  оплатили  вартість  транспортної послуги або зареєстрували поїздку,  при  пересадці  на іншу одиницю рухомого складу повторно вартість проїзду не сплачують та не реєструють ПКТК, за наявності разового чи підтверджуючого проїзд квитка.
- Придбання ПКТК засвідчує згоду користувача із умовами, зазначеними вище. У випадку зміни умов користування ПКТК, інформація буде розміщена у пунктах продажу та поповнення, транспортних засобах та на сайті перевізника.

Коментарі (43)

Анонім

Ви не авторизовані

  • Олег Кубіцький

    А чому лише на електричному транспорті, у Варшаві, наприклад, міською карткою можна користуватися у всіх витдах громадського транспорту!
  • Tetiana Furman

    Пробачте перщий раз помилково відповіла не на Ваш коментар, а до всієї статті. видалити не можу.
Новини за темою