З Новим роком і новим сайтом "20 хвилин"! Перейти

Електронний проїзний квиток у тролейбусі: тарифи та правила користування

43
3725 переглядів

З грудня буде запроваджено проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток. Їх буде два види і чотири тарифних плани. Причому кожен із них дозволятиме пасажиру економити на проїзді від 7,5% і більше.

 

 

«Оскільки місячні проїзні квитки нині не мають популярності та вже пережили себе, КП «Тернопільелектротранс» пропонує пасажирам проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток, схожих на банківські.

Вартість самого носія становитиме 15 грн. Також пасажир оплачує номінальну вартість вибраного тарифного пакета.
Картки будуть запрограмовані на два види проїзних квитків – громадський і пільговий (студентський та учнівський). У кожному з них будуть чотири тарифні пакети: «Економ» (включає 43 їздки), «Стандарт» (65), «Преміум» (99), «Безліміт» (необмежена кількість їздок). Система розроблена таким чином, що, у залежності від обраного пакета, пасажир економить на проїзді від 7,5% і більше. Зазначимо, що строк дії проїзних квитків обмежується 90 днями, після чого картка підлягає обнулінню», – розповів начальник сервісного відділу обслуговування КП «Тернопільелектротранс» Тетяна Фурман.

У тролейбусі буде діяти два варіанти оплати проїзду:

1. Оплата за допомогою безконтактної картки. З якої кондуктор за допомогою валідатора знімає поїздку та видає пасажиру проїзний квиток.

2. Готівкова оплата проїзду, якщо у пасажира немає безконтактної картки.

У такому випадку пасажир платить за проїзд в тролейбусі готівкою відповідно до вартості проїзду (повний квиток чи студентський) кондуктору, який у свою чергу знімає поїздку з своєї службової картки та друкує разовий квиток в салоні транспортного засобу валідатором із зазначенням  часу проїзду, номера ТЗ та маршруту.

Зауважимо, що ці картки будуть неперсоніфіковані, тому їх можна передавати як членам сім’ї, так і працівникам підприємств та організацій, а також знайомим. Більше того, під час однієї їздки таким квитком можуть скористатися кілька чоловік, відповідно з картки буде знято певну кількість їздок (окрім пакета «Безліміт», який дійсний 30 днів та в якому обмежене повторне зняття їздок протягом певного часу в тому ж транспортному засобі).

Кожен пасажир може на власний розсуд вибрати той чи інший тип проїзних квитків. До прикладу, проїзний «Економ», кажуть у КП «ТЕТ», зручний для тих осіб, які їздять зазвичай на роботу і з роботи. Картка типу «Стандарт» зручна для людей, які активно пересуваються по місту не лише під час робочого дня, а й після роботи. Картка «Преміум» підійде для активних людей, які багато їздять громадським транспортом протягом усього тижня, в тому числі на вихідні. А пакет «Безліміт» зручний для організацій, чиї працівники по кілька разів на день переміщаються з однієї частини Тернополя в іншу. Особливо популярними нові картки мають стати для тих студентів, які навчаються у вузах, корпуси яких розкидані по всьому місту.

Придбати картки тривалого користування, а також поповнити їх можна буде у пунктах продажу по всьому Тернополю.

З грудня у місті буде діяти 10 пунктів продажу безконтактних карток. В подальшому мережа розшириться до 30-40. А загалом планують відкрити до 80 пунктів у напрямках покриття тролейбусних маршрутів.

 На проїзній картці буде QR-код, який міститиме посилання на офіційний сайт КП «Тернопільелектротранс», де розміщено інформацію про проїзні квитки тривалого користування (тарифні пакети, правила користування тощо) та пункти їх продажу.

Подібне нововведення буде вигідне як тролейбусникам, так і пасажирам. Перші, отримавши одразу «живі» гроші, зможуть по-іншому планувати господарську діяльність (оперативно вкладати кошти у ремонт та закупівлю транспортних засобів тощо). Інші ж отримають економію у вигляді бонусних їздок.

Зауважимо, що право на проїзд за такою карткою дасть не лише її наявність. Підтвердженням права на проїзд є разовий квиток, видрукуваний за допомогою валідатора з інформацією про факт зняття їздки з картки, а також маршрут тролейбуса, тип проїзного квитка, кількість невикористаних їздок. У випадку відсутності разового квитка проїзд вважається неоплаченим. При цьому, якщо пасажир користуватиметься пільговим типом проїзного квитка, при собі обов’язково повинен мати учнівський чи студентський квиток.

Пам'ятка користувача проїзним квитком тривалого користування

- Проїзний квиток тривалого користування (далі - ПКТК) – засіб фіксації проїзду, створений на основі безконтакної картки, що дає можливість проїзду в електричному транспорті м.Тернополя та є складовою Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП) КП «Тернопільелектротранс».
- Інформація про види тарифних пакетів ПКТК, термін їх дії та порядок розрахунку вартості наведена у таблиці.
- Пільгові ПКТК (студентські, учнівські тощо) дають  право  на  проїзд  тільки  за  наявності  в пасажира студентського (учнівського) квитка. Залишок не використаних їздок та термін дії ПКТК Ви зможете побачити у підтверджуючому реєстрацію квитку. Квиток друкується за допомогою валідатора.
- Тарифний пакет «Безліміт» дозволяє зареєструвати лише одну поїздку в одному транспортному засобі одночасно.
- Поповнити ПКТК можна у пунктах продажу та поповнення, інформація про які розміщується в салонах транспортних засобів та на сайті перевізника. Якщо залишок доступних їздок дорівнює 0, Ви маєте можливість поповнити Ваш ПКТК до закінчення терміну дії попередньо оплаченого тарифного пакету. Термін дії тарифного пакету продовжиться автоматично в момент поповнення ПКТК.
- Обраний Вами тарифний пакет ПКТК зміні на інший не підлягає.
- Не рекомендується піддавати карту механічним пошкодженням, згинати та нагрівати її. У випадку пошкодження картки не використані їздки не повертаються.
- По закінченні терміну дії тарифного пакету не використані їздки не зберігаються.
- У  разі  виходу рухомого складу з ладу під час роботи на маршруті  (лінії)  пасажири,  що  оплатили  вартість  транспортної послуги або зареєстрували поїздку,  при  пересадці  на іншу одиницю рухомого складу повторно вартість проїзду не сплачують та не реєструють ПКТК, за наявності разового чи підтверджуючого проїзд квитка.
- Придбання ПКТК засвідчує згоду користувача із умовами, зазначеними вище. У випадку зміни умов користування ПКТК, інформація буде розміщена у пунктах продажу та поповнення, транспортних засобах та на сайті перевізника.

Громадський транспорт
Інші статті по темі: Громадський транспорт
Читайте актуальну інформацію та залишайте свої відгуки про магазини зоотоварів на сайті 20.ua . Ваші відгуки про послуги у Тернополі на 20.ua
Читають зараз: 1
(43)
Коментарі
img
img
Piter Savka 28.11.2016 16:31
з України

d

img
Юрій Іванечко 28.11.2016 18:16
з України

А чому це носій коштуватиме 15 грн.? Картку потрібно видавати безкоштовно.

І ще. А чому аж 40 поїздок? Якщо я з іншого міста приїхав, то що маю купувати квиток на 40 поїздок?! і ще +заплатити 15 грн. за картку?!

img
Piter Savka 28.11.2016 18:43
з України

Та че ще один лохотрон тіпа знижок на чорню пятницю. Не ведіться вже на то, вже б мало всіх навчити шо халява саме більше коштує.

img
Андрій Ковальський 28.11.2016 18:48
з України

Можна буде разово оплатити,читайте уважніше!

img
Victor Krynytsky 28.11.2016 18:54
з України

Прошу представників КП «Тернопільелектротранс» відповісти на питання:



1. Для чого введено обмеження по часу цих карток? Окрім тарифу "Безліміт" ніякого сенсу в такому обмеженні немає.



2. Для чого вводячи один з сучасних засобів безконтактної оплати Ви залишили рудимент у вигляді друку кондуктором паперового квитка / квитанції для підтведження оплати проїзду? Для контролерів? Всі процедури контролю та ідентифікації проїзду по картці можуть бути в електронному вигляді, без використання паперу.

img
Tanya Tan 29.11.2016 01:09
з України

Погоджуюся з вами, що зовсім не зрозуміло навіщо обмежувати по часу дію карток (крім тарифу Безлім). Знову людей дурять. Або просто не вміють правильно рахувати доходність, вони лише знають додавання, а прогнозування і матиматичну статистику забули, от щоб порахувати скільки вони зароблять і вели таке обмеження. Сміх та горе

img
Tetiana Furman 29.11.2016 21:13
з України

Для будь-якого пасажира залишилось право оплачувати проїзд готівкою за встановленим діючим тарифом та отримати разовий квиток. Створились додаткові вигоди, користуватись якими пасажир може за власним бажанням (:smile:)

img
Анонім 30.11.2016 01:36
з України

Пані Тетяно, мова у моєму коментарі йде щодо паперового квитка, який підтведжує оплату карткою, а не про одиничну поїздку без картки.

Вигоди майже ніякої.

Вважаю, що про термін дії карток мова не може йти взагалі - інакше кондуктори при першому ж закінченні терміну в 90 днів стикнуться з великою кількістю пасажирів які забули поповнити картку. Ну не будуть люди слідкувати за терміном дії картки - як Ви це собі уявляєте?

img
Tetiana Furman 30.11.2016 09:23
з України

При реєстрації їздки на квитку написано залишок поїздок і термін дії. Цього не достатньо для слідкування? А як ви слідкуєте за тим чи у вас в гаманці достатньо коштів коштів щоб оплатити проїзд? Напевно просто туди дивитесь.



А загалом, початок роботи системи покаже всі її плюси і мінуси. Побажання громадян обовязково будуть враховані і згодом види транспортних карт будуть значно розширені для зручності громадян.

img
Tetiana Furman 29.11.2016 21:01
з України

1. Підприємтсво зацікавлене у тому, щоб пасажири, котрі регулярно користуються тролейбусами придбали проїзні квитки тривалого користування та отримали свою економію. Обмеження по часу, пов'язані із обліком на підприємстві. Термін 90 календарних днів, для вказаних тарифних пакетів, більш-ніж достатній для пасажирів, що планують постійно користуватись послугами міського електротранспорту.

Для пасажирів, котрі користуються тролейбусами декілька разів на рік існує можливість придбати разовий квиток.



2. Впровадження повною мірою в дію електронного квитка на сьогоднійшній день унеможливлюється відсутністю відповідних законодавчих актів. Прийняття законопроекту 4121 (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58244) дозволить ввести в дію транспортні картки у вигляді електронних гаманців без обмежень по терміну дії,  картки пільговиків для обліку пільгового пасажиропотоку, використовувати для оплати в транспорті банківські картки, а також встановити порядок функціонування  АСОП та ОП із застосуванням електронних квитків, без друку підтверджуючих документів.



Впровадження АСОП та ОП із використанням ручних терміналів кондуктора та проїзних квитків тривалого користування є перешим кроком до побудови системи єдиного електронного квитка на всьому міському пасажирському транспорті.

img
Victor Krynytsky 28.11.2016 18:55
з України

Прошу представників КП «Тернопільелектротранс» відповісти на питання:



1. Для чого введено обмеження по часу цих карток? Окрім тарифу "Безліміт" ніякого сенсу в такому обмеженні немає.



2. Для чого вводячи один з сучасних засобів безконтактної оплати Ви залишили рудимент у вигляді друку кондуктором паперового квитка / квитанції для підтведження оплати проїзду? Для контролерів? Всі процедури контролю та ідентифікації проїзду по картці можуть бути в електронному вигляді, без використання паперу.

img
тойво 28.11.2016 23:54
з України

щоб люди звикли до нового.мабуть задача кондуктора буде ще в поясненні як тим користуватись.

img
Анонім 29.11.2016 13:48
з України

Кондуктор нічого пояснювати не буде. Читайте, будь-ласка, статтю повністю - "1. Оплата за допомогою безконтактної картки. З якої кондуктор за допомогою валідатора знімає поїздку та видає пасажиру проїзний квиток.

Якби в тролейбусах встановили автономні термінали (а не "прив'язані" до кондуктора валідатори як буде з 01.12.2016) по оплаті проїзду цими картками то тоді дійсно перші декілька днів (або тижнів) пасажирам була б потрібна допомога у користуванні, наприклад людям старшого віку.

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:39
з України

Лише ідіот міг таке придумати , дотикову картку ніхто навідь з сумки не виймає , сумка з картою притуляється до терміналу і людина їде дальше

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:37
з України

У Тернополі забагато лісу!

img
Діонісій 29.11.2016 09:11
з України

в мене таке питання, що означає "картка підлягає обнулінню" її треба буде викинути і нову придбати?

чи кудись іти і її обнуляти і щось з нею робити ?

ні перший ні другий варіанти не катять, якщо нову купляти, то треба 15 грн викинути кожні три місяці і ваша економія 7,5% до ДУПИ.  чому скрізь, особлива увага звертається на економію 7,5% а не на витрати 15 грн?

ну і йти кудись , щоб ту картку обнулювати і перезаписувати не катить, витрата часу , а махати собі голову за пару гривень, то можуть пенсіонери, але вони і так безкоштовно їздять.

це вигідна замануха для студентів і учнів, але теж, при умові, що картка не поломиться і її ніде не загублять вони, бо економія буде дуже відчутною відразу.

і для чого в тих картках термін дії три місяці ? щоб бабло збирати з людей 15 грн? відкиньте ті жидівські заманухи і люди до Вас потягнуться.

img
Анонім 29.11.2016 13:59
з України

Думаю що буде так: обнуління - при досягненні 23 год 59 хв 90 дня картка знищить в своїй внутрішній пам'яті всі поїздки, що залишилися невикористаними.

Оце буде геморой - люди ж купуватимуть картки кожен в різний час - хтось їздитиме частіше, хтось рідше, хтось захворіє і т.д. і т.п. А дату покупки картки треба тримати в голові та відраховувати кожного разу при новому поповненні 90 днів до кінця дії. І не допоможе тут інформація на екрані валідатора у кондуктора про кількість поїздок що залишились. Аж ніяк. Бо люди все це забуватимуть. "Весело" буде. Дуже.

img
Діонісій 29.11.2016 20:09
з України

якби на талоні писало час закінчення, кількість залишившихся поїздок, ще куди не йшло, але от в мене є талон з валідатора там нічого такого не бачу, ну у кондуктора може пожиттєвий безліміт.

але з гемороєм згідний, спочатку треба продумати все, якщо для людей це роблять.

а так то ....

img
Tetiana Furman 29.11.2016 21:40
з України

Ви праві. На підтверджуючому реєстрацію квитку буде зазначено кількість невикористаних поїздок та термін дії.

Кондуктор використовує службові картки для друку разових квитків за встановленим тарифом (2,00 грн та 1,00 грн.).

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:43
з України

ЯКЩО Є КАРТА, НАВІЩО КОНДУКТОР!?

img
Tetiana Furman 01.12.2016 08:04
з України

Це перший етап впровадження. Щоб усі пасажири звикли до нововведення. Уявляєте який транспортний колапс буде якщо в один момент видати тільки картки і забрати всіх кондукторів?

img
Анонім 30.11.2016 10:32
з України

якби у неї була пам'ять, вона б не 15 гривень коштувала

img
Tetiana Furman 29.11.2016 20:31
з України

По закінченні терміну дії тарифного пакету (90 календарних днів з дня активації або поповнення) невикористані поїздки обнуляться.  Далі Ви маєте змогу поповнити, придбану  попередньо картку, сплативши вартість тарифного пакету. Проїзний квиток знову буде містити обрану Вами кількість поїздок та дійсний 90 календарних днів.



Стосовно вартості носія 15 грн.

Це щоб цінували і не губили її. Виготовлення картки - це додаткові витрати для підприємства. Це перший момент.



По-друге. Звичайно, можна було би виготовлення картки закласти у тариф. Але тоді ви більше втратите, адже з кожної поїздки з вас стягуватиметься певний відсоток за саму картку. Згодом ви своїми поїздками окупите вартість картки, проте будете й надалі переплачувати.



А так ви лише один раз її купуєте - і їздите та поповнюєте її скільки хочете.

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:45
з України

Я ПОПОВНЮЮ, А КОНДУКТОР ТОДІ НАВІЩО!?

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:41
з України

Дотикова карта повинна поповнюватися, як у телефоні, заплатив - поїхав, жодних термінів там не повинно бути!

img
Evgenija Panfilova 29.11.2016 11:07
з України

а що робити при наявності інвалідського посвідчення? як будуть рахуватися поїздки?

img
Діонісій 29.11.2016 11:21
з України

так як і в пенсіонерів, ніяк. пільговики, будуть так само мабуть їздити, хоч можна дати картку кондуктору, щоб видавав пільговикам квиточки, щоб порахувати  скільки їх реально перевозять тролейбуси.

img
Tetiana Furman 29.11.2016 21:09
з України

Дати картку однозначно можна. Проте, поряд з кожним кондуктором потрібно буде поставити представника влади, котрий щосекунди буде пересвідчуватись в тому, що перевізник не спотворює навмисне обсягу пільгового пасажиропотоку, щоб отримати неправомірну вигоду у вигляді компенсації. А якщо простіше... щоб не навалідували собі "віртуальних пільговиків"...

Будь-яка пільга повинна бути персоніфікованою.

img
Анонім 30.11.2016 10:35
з України

завести блокнот з номерами карток чи валідувати свою власну, маму, татову і сусідчину картку щопівгодини кондуктор зможе в будь-якому разі. І зворотнє не довести.

img
Назарик Андрій 29.11.2016 13:00
з України

А як перевірити баланс поїздок що залишились?

Чи взагалі реалізована така функція?

img
Tetiana Furman 29.11.2016 20:24
з України

Пам'ятка користувача проїзним квитком тривалого користування



...Залишок не використаних їздок та термін дії ПКТК Ви зможете побачити у підтверджуючому реєстрацію квитку. Квиток друкується за допомогою валідатора.

img
Назарик Андрій 29.11.2016 13:02
з України

А як можна буде перевірити залишок поїздок на картці?

img
Tetiana Furman 29.11.2016 20:24
з України

Пам'ятка користувача проїзним квитком тривалого користування



...Залишок не використаних їздок та термін дії ПКТК Ви зможете побачити у підтверджуючому реєстрацію квитку. Квиток друкується за допомогою валідатора.

img
Діонісій 29.11.2016 22:48
з України

з приводу багатьох питань Ви пояснили ситуацію, дякую !

img
Tetiana Furman 30.11.2016 09:25
з України

Будь-ласка! Звертайтесь! :)

img
Анонім 30.11.2016 10:37
з України

а чи може бути таке, що валідатор зламається або зависне і зніме одразу дві поїздки або не дасть квитка?

img
Анонім 30.11.2016 10:38
з України

І якщо вже пішла така жара, то краще дати кондукторам апарати назразок СПЕККА, як у роз'їзних касирів у приміських поїздах.

Відповідно, у квитку буде вказуватися початковий та кінцевий пункт поїздки пасажира, що важливо для обліку.

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:49
з України

Подати запит у міську раду і через місяць отримати відповідь!

img
Tetiana Furman 30.11.2016 09:25
з України

Будь-ласка. Звертатись!

img
Tetiana Furman 30.11.2016 09:26
з України

Адресовано: Діонісій

Ссылка на источник: https://te.20minut.ua/Groshi/elektronniy-proyizniy-kvitok-u-troleybusi-tarifi-ta-pravila-koristuvannya-10564604.html

img
Діонісій 30.11.2016 09:31
з України

то чого таке ?

img
Tetiana Furman 30.11.2016 09:37
з України

Пробачте, помилково відповіла не до Вашого допису, а в коментар до статті, видали не можу на жаль.

img
Tetiana Furman 30.11.2016 10:28
з України

Пробачте перщий раз помилково відповіла не на Ваш коментар, а до всієї статті. видалити не можу.

img
Олег Кубіцький 30.11.2016 21:33
з України

А чому лише на електричному транспорті, у Варшаві, наприклад, міською карткою можна користуватися у всіх витдах громадського транспорту!

img

Найчастіше коментують

У домівках тернополян з кранів тече освячена вода
...

Андрій Денисов

Подуріли вже зовсім!

У Петрикові на Святвечір породистий собака напав на жінку та покусав її
...

Natalya Miheeva

Сьогодні на стадіоні  біля 21  школи вигулювали 3  псів бійцівських порід ,  без намордників.

Де ж та поліція?  Хай зроблять рейди по стадіонах та спортмайданчиках біля шкіл. ТАм постійно  вигулють собак, і зазвичай без намордників, а часом і без повідків.

Яким через п'ять років бачать Тернопіль мешканці міста
...

Jura Jurges

За пять років патріоти зроблять бетон з міста ....

Водохреща на "моржатнику" в Топільче (ФОТОРЕПОРТАЖ)
...

Юра Юра

за то частина helix прийшла з браслетом на нозі ! напевно гріхи відмити  хоче!(:joy:)(:joy:)(:joy:)(:joy:)(:smile:)(:smile:)(:smile:)

Найчастіше читають

Помер Маестро Ізидор Доскоч (оновлене)
3 дні тому
2

19 січня після тривалої хвороби перестало битися серце музиканта, диригента і педагога, засновника і беззмінного керівника дитячої хорової школи "Зоринка", заслуженого працівника освіти України Ізидора Доскоча.

 

Як тернополяни купаються на Водохреща (ОНОВЛЕНО)
3 дні тому
3

19 січня християни святкують Хрещення Господнє, під час якого освячують воду та купаються у водоймах, щоб отримати Божу благодать на весь наступний рік. "20 хвилин" зробила підбірку постів із "Фейсбука", як занурювались у свячену воду відомі тернополяни.

Більше тисячі тернополян прощались з Ізидорем Доскочем
2 дні тому

Провести в останню путь керівника дитячої хорової школи "Зоринка" Ізидора Доскоча прийшли його учні, співробітники, друзі та рідні люди. Похорон відбувся у пʼятницю, 20 січня. 

Водохреща на "моржатнику" в Топільче (ФОТОРЕПОРТАЖ)
3 дні тому
6

На "моржатник" до "Нептуна" у парк Топільче 19 січня тернополяни йшли сімʼями.

У Петрикові на Святвечір породистий собака напав на жінку та покусав її
2 дні тому
9

Нещасний випадок стався із жителькою села Петриків перед Водохрещем. Породистий пес "Кане-корсо" накинувся на жінку та покусав її за руки.

Читайте також

Проїзд у тернопільському громадському транспорті чи не найдорожчий в...
2 дні тому
3
Тим часом  у Херсоні проїзд у тролейбусі коштує 1,25 грн, у Дніпрі та Черкасах - 1,5 грн, а у Сумах -... Читати далі
У Тернополі майже не їздять тролейбуси
2 дні тому
Через низький рівень струму на лінії тролейбуси у місті курсували з більшими проміжками.     Читати далі
На БАМі відкрили нову тролейбусну зупинку
18 січня 2017
1
Зупинка "Вулиця Сахарова" почала діяти на вулиці 15 Квітня на ділянці між проспектами Бандери та... Читати далі
На перевезення пільговиків у бюджеті Тернополя заклали більше 30 мільйонів
17 січня 2017
1
Майже 31 млн грн передбачений у бюджеті Тернополя на 2017 рік, щоб забезпечити безкоштовні перевезення пільгових... Читати далі
"Укрзалізниця" запланувала нові поїзди до Європи
17 січня 2017
- Наразі розглядається новий напрямок на Польщу. Окрім того, ми хочемо запустити в цьому році маршрут Мукачеве-Будапешт.... Читати далі
Маршрутка №13 з розбитим склом возить людей містом
16 січня 2017
1
За що платити 4 гривні у маршрутці, обурюється Адам Шминдюк, який виклав фото маршрутки, у якої було розбите... Читати далі
У Тернополі графік руху транспорту вішають подалі від людських очей
14 січня 2017
Тернополяни у соцмережах обурюються, що графік руху тролейбусів та маршруток "ховають" від людей. Світлини... Читати далі
"Вилетів з маршрутки чи ні, а за проїзд плати!" - тернополяни обговорюють...
12 січня 2017
2
"Передаємо за проїзд!" - світлину маршрутки №16, у якої немає перил біля задніх дверей, опублікував... Читати далі
Різдвяний транспортний колапс у Тернополі: "До якої Європи ми йдемо?"
11 січня 2017
12
Тернополянка Наталя скаржиться на транспортний колапс на Різдвяні свята. Жінка залишила повідомлення у рубриці... Читати далі
Пропонують збільшити кількість тролейбусів
11 січня 2017
2
Петиція "Збільшити кількість тролейбусів на маршруті №8" з'явилась у Єдиній системі місцевих... Читати далі

Від Читачів

Дивитись всі >

БЛОГИ

Всі блоги >

Відеогалерея

RIA

Чи купаєтеся на Водохреща в крижаній воді?
  • - так
  • - ні
  • - цього року скупаюся вперше
Голосувати
Чи купаєтеся на Водохреща в крижаній воді?
- так
10.34%
 
- ні
86.21%
 
- цього року скупаюся вперше
3.45%
 
Всього голосів: 29

Розсилка новин

Розслідування

Землю біля літака отримала прокуратура. Там хочуть багатоповерхівку

Землю біля літака отримала прокуратура. Там хочуть багатоповерхівку
Для початку будови бракує будівельних дозволів, але земля уже передана в постійне користування під житлову й громадську забудову. Ділянка, як вважають...

«За 25 років Господь тричі давав нам можливість збудувати нормальну державу» — Микола Лазарович

«За 25 років Господь тричі давав нам можливість збудувати нормальну державу» — Микола Лазарович
Єдине, чого не вистачає для подолання корупції, — це бажання керівництва держави, переконує професор Микола Лазарович. Історія, за його словами,...

Власники заперечували, що самі реконструювали «шпаківні» у будинки

Власники заперечували, що самі реконструювали «шпаківні» у будинки
Неодноразово виїжджали із перевіркою, фіксували порушення на території Касперівського заказника та передавали матеріали у правоохороні органи, запевняють...

Фірташ і наближені поселились в “Росинці”

Фірташ і наближені поселились в “Росинці”
Поселенці у заказнику — чиновники, бізнесмени, політики, наближені до влади у свій час люди. Усі вони володіють будинками, однак не мають права на...

Інфографіка

ТОП-5 виконаних та невиконаних обіцянок Порошенка на 2016 рік (інфографіка)

ТОП-5 виконаних та невиконаних обіцянок Порошенка на 2016 рік (інфографіка)
Аналітики визначили топові обіцянки президента на рік, що минає, та розподілили їх на три категорії: виконані, у процесі та невиконані.  

Ми у соц. мережах