«Київстар» скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів
«Київстар» скасовує наступну планову плату за тариф для своїх абонентів.
Мобільний оператор Kyivstar повідомив, що повністю відновив усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Компанія також скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
Про це повідомила пресслужба Kyivstar.
— Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ, — йдеться у повідомленні.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Детальніше — за посиланням: https://kv.st/gf
Нагадаємо, у вівторок вранці, 12 грудня, український мобільний оператор «Київстар» зазнав потужної хакерської атаки з боку ворога. Користувачі не могли скористатись ані мобільним звʼязком, ані Інтернетом.
14 грудня компанія повідомила про повернення в робочий стан 14 грудня послуги «Домашній Інтернет».
14 грудня оператор почав відновлення послуг мобільної передачі даних — першою областю, де «Київстар» відновив мобільний інтернет, стала Івано-Франківська.
Під дописом — уже чимало коментарів.
Марія Швець коментує: Я зрозуміла, що звичайним клієнтам всерівно треба оплатити тариф.
Юлія Денисова коментує: Рада, що все добре. На протязі 12 років з одним номером, і дуже не хотілося втрачати його.
Читайте також:
У Тернополі величезні черги до магазинів мобільних операторів. Репортаж «20 хвилин»
«Київстар» відновлює ще дві послуги після атаки та готується включити SMS
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Світлана Стельмащук
Lana Stor
Марі