Як відбудеться призначення субсидії цього року: що потрібно знати

В Україні ще зберігається тепла пора, але до початку опалювального сезону залишилося менш як місяць. На цей період тим українцям, які цього потребують, призначають комунально-житлові субсидії.
Як відбудеться призначення субсидії цього року, розповіли в Пенсійному фонді.
Хто отримає допомогу
Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:
- на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;
- на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.
На опалювальний період 2023 – 2024 років розрахунок житлової субсидії буде проведено в автоматичному режимі (без звернення громадян) для всіх, кому призначено житлову субсидію на неопалювальний період 2023 року, та тим, у кого розмір субсидії склав 0,00 грн.
Тобто, громадянам, які вже є отримувачами житлової субсидії або яким у літній період було призначено нульову субсидію, додатково звертатися за виплатою не потрібно.
Під час розрахунку житлової субсидії з жовтня 2023 року враховуються доходи членів домогосподарства за І та ІІ квартали 2023 року. Доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за серпень поточного року.
Для призначення житлової субсидії у 2023 році на тверде та рідке пічне побутове паливо, заява та декларація подаються до кінця календарного року.
Що змінилося в подачі заяви
Для призначення житлової субсидії людина може подати спрощену заяву в один клік. Зробити це можна в електронній формі кількома способами, повідомляє РБК-Україна:
- через вебпортал електронних послуг ПФУ
- мобільний додаток Пенсійного фонду України
- портал Дія
У паперовій формі подати заяву можна, звернувшись до обраного сервісного центру Фонду чи до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, або надіславши заяву на адресу органу Фонду поштою.
У заяву необхідно внести ПІБ, серію та номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) заявника та осіб, які входять до складу домогосподарства, адресу та рахунок в банку (у форматі IBAN), на який буде йти виплата, та підписати спрощену заяву.
Решту необхідної інформації Пенсійний фонд отримає від державних реєстрів. Саме в цьому полягає спрощеність процедури.
Повідомлення про прийняте рішення разом із заявою та сформованою декларацією, надійдуть заявникам.
Читайте також:
Спрощена субсидія: як подати заяву на субсидію
Як відмовитися від субсидії, якщо ви за кордоном – тернополянам пояснили у Департаменті соцзахисту
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.