З грудня у тролейбусах можна буде розраховуватись за проїзд карткою

З грудня у тролейбусах можна буде розраховуватись за проїзд карткою

Поряд зі звичайними одноразовими проїзними квитками у тролейбусах, які друкуватимуться в салоні транспортного засобу, з грудня запровадять проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток.

 

Квитків буде два види і чотири тарифних плани. Причому кожен із них дозволятиме пасажиру економити на проїзді від 7,5% і більше.

Запуск автоматизованої системи оплати за проїзд заплановано на грудень.

– Оскільки місячні проїзні квитки нині не мають популярності та вже пережили себе, КП «Тернопільелектротранс» пропонує пасажирам проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток, схожих на банківські. Вартість самого носія становитиме 15 грн. Також пасажир оплачує номінальну вартість вибраного тарифного пакета. Картки будуть запрограмовані на два види проїзних квитків – громадський і пільговий (студентський та учнівський). У кожному з них будуть чотири тарифні пакети: «Економ» (включає 43 їздки), «Стандарт» (65), «Преміум» (99), «Безліміт» (необмежена кількість їздок). Система розроблена таким чином, що, у залежності від обраного пакета, пасажир економить на проїзді від 7,5% і більше. Зазначимо, що строк дії проїзних квитків обмежується 90 днями, після чого картка підлягає обнуленню, – розповів начальник сервісного відділу обслуговування АСОП та ОП служби руху КП «Тернопільелектротранс» Тетяна Фурман.

Відео дня

Зауважимо, що ці картки будуть неперсоніфіковані, тому їх можна передавати як членам сім’ї, так і працівникам підприємств та організацій, а також знайомим. Більше того, під час однієї їздки таким квитком можуть скористатися кілька чоловік, відповідно з картки буде знято певну кількість їздок (окрім пакета «Безліміт», який дійсний 30 днів та в якому обмежене повторне зняття їздок протягом певного часу в тому ж транспортному засобі).

Кожен пасажир може на власний розсуд вибрати той чи інший тип проїзних квитків. До прикладу, проїзний «Економ», кажуть у КП «ТЕТ», зручний для тих осіб, які їздять зазвичай на роботу і з роботи. Картка типу «Стандарт» зручна для людей, які активно пересуваються по місту не лише під час робочого дня, а й після роботи. Картка «Преміум» підійде для активних людей, які багато їздять громадським транспортом протягом усього тижня, в тому числі на вихідні. А пакет «Безліміт» зручний для організацій, чиї працівники по кілька разів на день переміщаються з однієї частини Тернополя в іншу. Особливо популярними нові картки мають стати для тих студентів, які навчаються у вузах, корпуси яких розкидані по всьому місту.

Придбати картки тривалого користування, а також поповнити їх можна буде у 31 пункті продажу по всьому Тернополю. Згодом їх планують збільшити до 80 у напрямках покриття тролейбусних маршрутів.

На проїзній картці буде QR-код, який міститиме посилання на офіційний сайт КП «Тернопільелектротранс», де розміщено інформацію про проїзні квитки тривалого користування (тарифні пакети, правила користування тощо) та пункти їх продажу.

З грудня у тролейбусах можна буде розраховуватись за проїзд карткою, фото №1 на сайті 20minut.uaПодібне нововведення буде вигідне як тролейбусникам, так і пасажирам. Перші, отримавши одразу «живі» гроші, зможуть по-іншому планувати господарську діяльність (оперативно вкладати кошти у ремонт та закупівлю транспортних засобів тощо). Інші ж отримають економію у вигляді бонусних їздок.

Зауважимо, що право на проїзд за такою карткою дасть не лише її наявність. Підтвердженням права на проїзд є разовий квиток, видрукуваний за допомогою валідатора з інформацією про факт зняття їздки з картки,  а також маршрут тролейбуса, тип проїзного квитка, кількість невикористаних їздок. У випадку відсутності разового квитка проїзд вважається неоплаченим. При цьому, якщо пасажир користуватиметься пільговим типом проїзного квитка, при собі обов’язково повинен мати учнівський чи студентський квиток, повідомили у КП "Тернопільелектротранс"

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (6)
  • Пасажир
    А кондуктори вже покупляли собі проїздні безлім і заробляють :) Вартість квитка можуть відбити за день, а решта в кишеню ))) Таких безлімів у кожного кондуктора може бути і по 10. Думаю, при таких розкладах Тернопільське депо скоро збанкротує, а кондуктори з водіями зрублять трохи бабла до того часу. Цікаво тільки який ідіот таке дурне придумав.
  • Аканец Володя
    Все ніби не погано. Але є одне але. Якщо я мало користуюся транспортом, то я того електронного квитка ніколи купляти не буду. Бо він має певний термін дії. З безлімітним, все зрозуміло. А от для решти, навіщо термін? Поповнив на сорок гривень, умовно кажучи і їздиш, поки не виїздиш всі гроші. Місяць, чи пів року, як кому вийде...
  • Зіньків Тетяна
    а якшо  приїждий  то як   має  платити?
    Пасажир reply Зіньків Тетяна
    кондуктору, вони всі вже карти безлім собі покупляли )))
  • Шкарупа Марьяна
    Шо за бред поставте ціну 1.5 і тоді точно тролейбуси стануть вигідними. Шкірка за виправку "економ" 3 поїздки зверху...( фест вигода(
    Пасажир reply Шкарупа Марьяна
    і навіть тих "зверху" не вийде, бо за саму карту треба ще заплатити 15грн.

keyboard_arrow_up