Про затвердження нового тарифу на послуги диспетчерської служби "КП "Тернопільводоканал" йшлось на виконкомі міської ради у середу, 12 грудня.
- У місті є єдина диспетчерська служба, яка обслуговує КП "Тернопільводоканал". Ще в 2014-ому році прийняли тариф на утримання служби, - каже начальник управління ЖКГ Олег Соколовський. - Зараз відбулись зміни і ми просимо 4 гривні 40 копійок з ПДВ на сім'ю. Якщо взяти цей тариф, то це в основному заробітна плата працівникам служби.
Як пояснив директор КП Володимир Кузьма, мова йде про службу, яка функціонує в період, коли не працюють ЖЕКи. Графік роботи ЖЕКів з 8.00 до 17.15 з понеділка до четверга, в п'ятницю - до 16.00. Субота та неділя - вихідні.
- В робочий час проблеми будинку має вирішувати і ОСББ, але вони дуже часто хитрують: не наймають слюсарів, чекають до 17.15 і тоді має виїжджати наша служба, - додає пан Кузьма. - Хоча і ЖЕКи теж так можуть робити.
Працівники диспетчерської служби виїжджають на виклики, щоб локалізувати аварійну ситуацію: перекрити воду, почитисти каналізацію та ін.
- Раніше витрати на утримання цієї служби були включені в тариф, - каже пан Кузьма. - А після того, як нас передали Нацкомісії, то діяльність розділили на ліцензована та неліцензована діяльність. Робота цієї служби додаткова і є неліцензованою дільністю. І ця служба має бути беззбитковою та не повинна перекриватись доходами від основної дільності. Тому ми в 2014-ому порахували ці витрати, тоді була менша цифра, але ми тоді ще мали можливість частину витрат заховати в основному тарифі. Зараз нас дуже жорстко розділили і згідно із звітами в ми будемо збитковими. А ми повинні показати Нацкомісії, що вжили заходів та забезпечили беззбитковість на 2019 рік.
Як пояснив начальник управління ЖКГ пан Соколовський, такі зміни в тарифі стосується лише КП "Тернопільводоканал".
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 6 від 5 лютого 2025
Читати номер
Вася
David Starr
Кобра