Жителька Тернопільщини повернула 1200 доларів за неякісний онлайн-курс

Жителька Тернопільщини повернула 1200 доларів за неякісний онлайн-курс

Жителька Тернопільщини звернулась до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами щодо порушення її прав при придбанні освітнього онлайн-курсу вартістю 1 200 доларів. За її словами, інформаційні послуги їй надали частково, курс не відповідав умовам, які були заявлені на етапі укладання договору, а частина навчальної програми взагалі не реалізовувалась.

Про це повідомили в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Тернопільській області.

   Попри неякісне надання послуги та невиконання значної частини програми, суб’єкт господарювання відмовив у частковому поверненні коштів.

Фахівці Управління надали заявниці консультацію передбачену Законом України «Про захист прав споживачів». За підтримки  Управління, споживачці було надано допомогу у складанні письмового звернення до виконавця послуг. Завдяки професійно сформульованій претензії та належному обґрунтуванню правової позиції, споживачці вдалося повернути повну суму сплачених коштів.

    Рекомендації для споживачів при придбанні онлайн-послуг:

  •  Фіксуйте умови договору. Перед оплатою збережіть опис курсу, програму, обіцяні результати, вартість і терміни надання послуг.
  •  Зберігайте платіжні документи та листування. Це — основа вашого доказового матеріалу при захисті прав.
  •  Перевіряйте надійність виконавця. Вивчайте відгуки, звертайте увагу на наявність контактів, ідентифікаційних даних (ЄДРПОУ, ліцензій тощо).
  •  У разі порушення умов — звертайтесь письмово до виконавця. Вимагайте компенсації або повернення коштів.
  • Не ігноруйте порушення. Якщо виконавець ігнорує звернення або відмовляється задовольнити вимоги — звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби.

Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області наголошує: споживачі мають право на отримання якісних послуг відповідно до умов договору, а у випадку порушень — на відшкодування збитків.

    У разі необхідності звертайтесь за адресою:

  • м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 20
  • тел.: (0352) 52-10-10

Або до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами:

  • м. Тернопіль, б-р Тараса Шевченка, 11
  • тел.: (0352) 52-83-71

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, чи зобов'язаний споживач оплачувати товар, якщо випадково розбив його в магазині.

 

Читайте також:

Чи зобов'язані ви оплачувати товар, якщо випадково розбили його в магазині

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up