Пседопрацівник банку ошукав тернополянку майже на 18 000 гривень
Працівники Тернопільського відділу поліції задокументували факт телефонного шахрайства. Після спілкування з аферистом з рахунку жительки обласного центру зникло 17 700 гривень, повідомляє відділ комунікації поліції Тернопільської області.
Потерпіла розповіла, що до неї зателефонував невідомий чоловік й представився працівником фінансової установи. Додзвонювач повідомив, що стався збій системи й необхідно здійснити перереєстрацію банківської картки, зазначивши персональні дані, що й зробила краянка. Вже через певний проміжок часу жінка перевірила стан рахунку й виявила нестачу коштів. За допомогою звернулася до поліцейських.
Відомості про подію внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.
Нагадаємо, нещодавно від дій зловмисника постражда житель Збаражчини. З його кредитки зняли понад 21 тисячу гривень. У шахрайську пастку потрапив 52-річний житель Збаразького району. Після спілкування з нібито працівником банку з картки чоловіка зникла значна сума грошей. За допомогою звернувся до працівників поліції.
Як розповів потерпілий, до нього зателефонував невідомий і представився працівником банку. Співрозмовник повідомив, що з картки чоловіка намагаються зняти гроші, аби цього не допустити потрібно її заблокувати. Під час розмови зловмиснику вдалося дізнатися персональні дані кредитної картки потерпілого та зняти з неї готівку, повідомляє відділ комунікації поліції Тернопільської області.
Співробітники поліції встановлюють особу зловмисника та звертаються до краян проявляти пильність.
Правоохоронці наголошують, ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.
У разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати.
Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».
Читайте також "Вашу картку заблоковано": нерозважливий збаражчанин втратив понад 21 тисячу гривень
Рідні думали, що рятують сина, натомість збагатили аферистів
Псевдопрацівники банку знову обдурили тернополян
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер